Bicepsxl Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Ikke noe for sarte sjeler, dette kommer til å sette en støkk i deg. Se nøye på bildet i minst ett minutt. Eierne av denne leiligheten har sett diverse ting og hørt lyder. Etter litt research viser det seg at det har bodd en gammel dame der før dem, som er død nå. Hun skal visstnok ha mistet mannen sin under krigen, og historien forteller at hun satt og ventet ved kjøkkenbordet - mens hun kikket ut vinduet. Han kom aldri tilbake. De nåværende eierne mener bestemt hun venter enda. De har tatt dette bildet, og sier hun er der ennå. Det tar tid å få øye på henne, men når du først ser henne er det virkelig tydelig. Dette er hva man kan kalle en optisk illusjon. For å vinne litt tid, konsentrer deg om området rundt bordet og i vinduet. Klikk på linken - skru lyden på fullt, så hører du også mumlingen som etter sigende er et lydopptak fra leiligheten. http://www.tren-hardt.com/what.swf 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Ja, nå ser jeg henne ! Mumlingen var skummel, men lyden var svak. 0 Siter
toci Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Det der var nummeret før hjerteinfarkt for min del. Og jeg tuller ikke.... herrejemini!!! 0 Siter
molli Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Fy faen. Jeg tenkte "Dette er sikkert noe lureri, og noe som kommer brått på, siden man blir bedt om å skru opp lyden..." Men jeg gjorde det likevel, og dreit nesten i buksa....Fy faen, jeg har vondt i hjertet. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Fy faen. Jeg tenkte "Dette er sikkert noe lureri, og noe som kommer brått på, siden man blir bedt om å skru opp lyden..." Men jeg gjorde det likevel, og dreit nesten i buksa....Fy faen, jeg har vondt i hjertet. Moaaahhahaahaahaaaa Jeg har sett den før. Hjertet hvor er det ? Oppi halskroken ? 0 Siter
Bicepsxl Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Skrevet 2. mars 2003 Dere ble advart... ;-) Les---> Ikke noe for sarte sjeler, dette kommer til å sette en støkk i deg. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Dere ble advart... ;-) Les---> Ikke noe for sarte sjeler, dette kommer til å sette en støkk i deg. Erstatter du knuste whiskyglass ? 0 Siter
molli Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Moaaahhahaahaahaaaa Jeg har sett den før. Hjertet hvor er det ? Oppi halskroken ? Jepp! Måtte nesten ha drahjelp for å få det ned på plass igjen:-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Jepp! Måtte nesten ha drahjelp for å få det ned på plass igjen:-) Svelg et par ganger. 0 Siter
Gjest twisted83 Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Ja, nå ser jeg henne ! Mumlingen var skummel, men lyden var svak. Sleiping........... 0 Siter
petter smart Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Går en inn på en *.swf side vet en at dette er en side med film/lyd og bør derfor være forberedt på noe slikt. 0 Siter
Gjest uredd Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Den var slem, jeg skvatt, dessuten sitter jeg på skolen og det var ikke få som lo av meg da jeg skrek 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.