Gjest metronom Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Mottok nettopp en mail med reklame for "investering i gull og sølv" og en nettadresse jeg ikke gikk inn på. Jeg fikk vite at jeg burde tenke sikkerhet for min "portfolio" med tanke på "the war against Iraq". Nederst i denne spammailen står det: "Policy Disclaimer: Under Bill s.1618 Title III passed by the 105th U.S. Congress, mail cannot be considered Spam as long as we include contact information and a remove link for removal from this mailing list. If this e-mail is unsolicited, please accept our apologies. Per the proposed H.R. 3113 Unsolicited Commercial Electronic Mail Act of 2000, further transmission to you by the sender may be stopped at NO COST to you!" Jasså, så _deres_ gode tilbud er altså ikke spam... Kyss meg i r...! Vel, nå har jeg sørget for at neste mail med en slik disclaimer går rett i spamkiller'n, og da kan jeg love at jeg skal sende masse falske feilmeldinger i retur! hevnlysten hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95267-ikke-spam-nei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.