Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

trøster meg med at det er godt at det ikke bare er utseende som teller lengre i slike konkurranser...

var det forøvrig noen flere enn meg som la merke til B.Borgs noe slørete blikk?

Nei, men jeg la merke til at Alex hadde veldig lyst til å klå litt på nr 3 på slutten. Det så ut som om han ikke visste helt hvor han skulle ha armene, og jeg bare ventet på at NÅ klyper han henne i puppen.

Bjørn Borg så vel ut som han alltid har gjort.

Jeg så ikke alt heller, fløy fram og tilbake og rota med litt forskjellig. Når det var pause derimot, var jeg klar for å sette meg nedpå igjen.

Det er jo typisk, og ungene flirer av meg :)

Nei, men jeg la merke til at Alex hadde veldig lyst til å klå litt på nr 3 på slutten. Det så ut som om han ikke visste helt hvor han skulle ha armene, og jeg bare ventet på at NÅ klyper han henne i puppen.

Bjørn Borg så vel ut som han alltid har gjort.

Jeg så ikke alt heller, fløy fram og tilbake og rota med litt forskjellig. Når det var pause derimot, var jeg klar for å sette meg nedpå igjen.

Det er jo typisk, og ungene flirer av meg :)

hehe, ja unga burde være snille de, ellers kan du jo f de til å løpe neste gang de skal se no på tv'n? passende haug...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...