Gjest dette-er-pinlig Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 jeg er for tiden ute aa reiser og i gaar natt fikk jeg noe voldsomt vondt i magen. trudde kanskje det var diare, men problemet er at d kommer ingen ting ut. d virker som d er som kolikk- bare d at jeg er 20. d er utrolig vondt og d foles som om jeg maa paa do hele tiden, men d kommer ingenting ut. dessuten gjor det vondt i rompa... svar fra andre med kjennskap. 0 Siter
soleil Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Kanskje du skal prøve et klyster som du kjøper på apoteket. Eventuelt får du spise så masse lakris du orker for å sette driter'n i gang! 0 Siter
Line Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Du får ikke til å spørre på et apotek eller noe sånt om de har noe for slike smerter? Det er nok mest sannsynlig magen som reagerer på en annen bakterieflora enn den er vant med. Det er utrolig ubehagelig!! Du har ikke Idoform i sekken da? Hvor i verden er det du befinner deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.