Gå til innhold

Svimmel,hva kan det være (til lege)


Gjest mammen

Anbefalte innlegg

Gjest mammen

Jeg har vært så svimmel den siste uken og lurer på hva det kan være.

Det er verst om natten når jeg skifter liggestilling, det føles som at hjernen er løs og jeg må ligge helt stille til det går over.

Er litt nervøs nå, er det noen som kan si meg hva som kan være i veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde det på samme måte for en stund siden. Hele rommet svirret rundt og jeg var kvalm, orket ingenting. Det viste seg at jeg hadde virus på balansenerven. Dette er ikke noe som de får gjort noe med så jeg måtte bare vente til det hele var over. Av legen fikk jeg noen piller som skulle hjelpe mot kvalmen.

Var jeg deg ville jeg oppsøkt legen min for en nærmere undersøkelse =)

God Bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -mammen. Svimmelhet kan ha mange årsaker,men når du er mest plaget ved stillingsveksel slik du beskriver,er det nærliggende å tenke på at dette kan være utløst av en nakkeplage,eller fra balanseorganet som er en del av det indre øret.

For en sikker vurdering må du undersøkes av egen lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...