Gå til innhold

hva er galt med meg?


Gjest mpk

Anbefalte innlegg

Jeg har i lengre tid utsatt et legebesøk p.g.a. jeg er redd for utfallet, og fordi mitt problem er vanskelig å forklare: Illeluktende gulgrønn utflod, en vond klump på størrelse med en drue innerst i skjeden, uregelmessig menstruasjon, smerter nederst i magen, svettetokter, sterk hodepine og 2 brune flekker på klitoris. Det gjør veldig vondt under samleie, og det blir ofte etterfulgt av sterk hodepine og blødning. Venstre siden av skjedeåpningen har en kul som det gjør vondt når jeg klemmer på. Hva kan være problemet? Er tydeligvis også steril...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kanskje?

Det høres ut som om du har betennelse i livmoren. Det har jeg hatt, og det var omtrent slik du beskriver. Kom deg til legen snarest mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -mpk. Det høres ut som om du har en betennelse/infeksjon i underlivet,og dette må du få undersøkt hos legen din,som jeg synes du skal oppsøke snarest.

Dette kan sikkert behandles,og utfallet blir ikke bra hvis du unnlater å gå til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...