Gå til innhold

En glimrende konklusjon

Anbefalte innlegg

petter smart

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=9&item=257714

Tenk at rike folk oftere er tilkoblet internett enn fatiigere folk. Hvem hadde trodd det. Skal vedde på at rike folk har større hus også. Finere biler har de sikkert også.

Finnes det ikke logisk tankeevne hos en del forskere? En PC koster penger, en internetttilkobling koster penger, og så gidder de presentere dette som et forskningsresultat.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95826-en-glimrende-konklusjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aandily

Jeg er iallefall ikke det jeg vil kalle rik.. uansett.. maskina her er kobla til hele tiden.. nesten og det har ikkeno med lommeboka å gjøre men kabel.. Koster like mye uansett så hvorfor ikke være på? :0)

men nå gjalt jo ikke dette Norge da.. *ler* og ja, de driver med mye rart!! Tjener peng gjør de og!!

Annonse

petter smart

Jeg er iallefall ikke det jeg vil kalle rik.. uansett.. maskina her er kobla til hele tiden.. nesten og det har ikkeno med lommeboka å gjøre men kabel.. Koster like mye uansett så hvorfor ikke være på? :0)

Du føler deg kanskje ikke rik, men har du råd til PC og internett så er du i alle fall ikke fattig.

petter smart

Jeg trodde rike mennesker hadde mer nyttige ting å finne på enn å være mye på nettet. Jeg er kjempefattig og er på nettet døgnet rundt selv om jeg ikke har råd til det.

Det var selvmotsigende. Er du på nettet så har du enten råd til det eller så tyvsurfer du.

At du heller burde brukt pengene på andre ting kan så vær, men fattige mennesker har faktisk ikke penger de kan bruke på internett.

laguna1365380434

Det var selvmotsigende. Er du på nettet så har du enten råd til det eller så tyvsurfer du.

At du heller burde brukt pengene på andre ting kan så vær, men fattige mennesker har faktisk ikke penger de kan bruke på internett.

Vel, jeg prioriterer å betale internett, fremfor å betale ting jeg kanskje heller skulle betalt.. pcen har jeg arvet.. Er student uten lån (sukk) og jobber max 1-2 ganger i uken nå.. Tror jeg kvalifiserer for fattig etter norsk standard?

Annonse

petter smart

eller kanskje de har ADSL eller UPC,CHELLO? hva vet jeg...

jeg ikke mye rik, men er oppkoblet 24/7

En PC koster en del penger, bredbånd koster også litt. Dette er ikke noe virkelig fattige personer har råd til.

Uansett er det vel logisk at rike folk, med bedre råd, oftere har PC og internett?

Den er på samme nivå som han som satt over 1000 timer på pub og observerte folk og mobiltelefoner. Han konkluderte med at mannfolk var de som viste den frem mest (la den på bordet), mens damene helst hadde den i veska. Bombe! Hvor mange mannfolk har vesker? En god unnskyldning for å sitte på pub det der. Ble til og med vist på TV.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...