Gå til innhold

Det er fint å si unnskyld

Anbefalte innlegg

"Jeg vil slutte å uttrykke unnskyld fordi at jeg er et menneske med følelser og fordi at jeg reagerer med følelser av og til. Har et hissig temperament som ofte blir brukt mot meg. Det er slutt med å si unnskyld når jeg fyker opp."

Da bør du huske at det du gjør når du "fyrer opp" kan såre mye mer enn å tråkke noen på foten.

"Samfunnet aksepterer ikke slike følelsesutbrudd og derfor har jeg ofte sagt unnskyld selvom jeg har hatt grunn til å bli sint. Hvem blir da taper og hvem vinner? "

Du taper dersom du ikke er stor nok til å si unnskyld hvis du gjør eller sier noe som sårer andre og som du angrer på.

Hvis jeg gjør eller sier noe som sårer andre sier jeg unnskyld. Har aldri hatt problemer med det, men å forlange at jeg sier unnskyld fordi at jeg viser at jeg er såret, sint og lei meg og at da er det glemt hva var årsaken det er det slutt på. Der er det en forskjell på menn og kvinner.

Fortsetter under...

Du har selvfølgelig rett til å ha temperament! Men det bør ikke hindre deg i å be om unnskyldning til noen hvis det er på sin plass. Det kreves en stor mann(kvinne) for å be om unnskyldning.

Skal du fortelle meg når det er på sin plass eller skal jeg vurdere det selv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...