Gå til innhold

Masken falt!!....og det var tungt


Gjest Lind@

Anbefalte innlegg

Hei!

Ja nå er det værste over. Satt å vitnet i 3 timer. Det var egentlig bare satt av 1 time til meg....Så jeg var ganske sliten tilslutt. Advokaten hans var en stor J****. Men det gikk for så vidt greitt. Jeg gråt endel.

Tiltalte så meg dypt inn i øynene flere ganger. Jeg stirret bare rett tilbake. Det gjorde meg ingen ting at han satt der.

Følte jeg ble både støttet og trodd.

I dag står det om det i flere aviser, og jeg synes ikke det er så mye negativt der for min del. Det er litt dumt at det er kommet frem både hvor jeg jobbet, at jeg hadde en abort og at jeg nå bruker antidepressiva og sovemedisin....

http://www.bergens-tidende.no/vis.html?id=107569

http://www.haugesunds-avis.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Dato=20001114&Kategori=FORSIDEN&Lopenr=460018525&Ref=AR&Forside=1

Men jeg hadde vel ikke ventet annet heller når rettsaken ble åpen..Så jeg får ta det som det kommer.

Akkurat nå har jeg tusen tanker og følelser, mest positive faktisk :o)

Hilser alle her inne!!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ja nå er det værste over. Satt å vitnet i 3 timer. Det var egentlig bare satt av 1 time til meg....Så jeg var ganske sliten tilslutt. Advokaten hans var en stor J****. Men det gikk for så vidt greitt. Jeg gråt endel.

Tiltalte så meg dypt inn i øynene flere ganger. Jeg stirret bare rett tilbake. Det gjorde meg ingen ting at han satt der.

Følte jeg ble både støttet og trodd.

I dag står det om det i flere aviser, og jeg synes ikke det er så mye negativt der for min del. Det er litt dumt at det er kommet frem både hvor jeg jobbet, at jeg hadde en abort og at jeg nå bruker antidepressiva og sovemedisin....

http://www.bergens-tidende.no/vis.html?id=107569

http://www.haugesunds-avis.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Dato=20001114&Kategori=FORSIDEN&Lopenr=460018525&Ref=AR&Forside=1

Men jeg hadde vel ikke ventet annet heller når rettsaken ble åpen..Så jeg får ta det som det kommer.

Akkurat nå har jeg tusen tanker og følelser, mest positive faktisk :o)

Hilser alle her inne!!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StepQueen

Så var du i gang. Det var tøft å lese artiklene om rettsaken, jeg håper du tar godt vare på deg selv i kveld, slapper av og forsøker å komme til hektene igjen. Det må være veldig tungt, men jeg synes du har vært kjempeflink. Bare det å sitte der og stirre tilbake på ham, det viser hvor langt du har kommet, vennen. Du er skikkelig modig, og jeg er glad for at det endelig har kommet opp. Som vi bruker å si, du har mange bak deg, og vi støtter deg hele veien, det vet du. Du kan se oss for deg, bak i rettslokalet, en hel bøling med hvite dusker og "Heia Linda!". Glad i deg, jeg tenker på deg!!!

Sender deg masse gode klemmer,

two thumbs up fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StepQueen

Så var du i gang. Det var tøft å lese artiklene om rettsaken, jeg håper du tar godt vare på deg selv i kveld, slapper av og forsøker å komme til hektene igjen. Det må være veldig tungt, men jeg synes du har vært kjempeflink. Bare det å sitte der og stirre tilbake på ham, det viser hvor langt du har kommet, vennen. Du er skikkelig modig, og jeg er glad for at det endelig har kommet opp. Som vi bruker å si, du har mange bak deg, og vi støtter deg hele veien, det vet du. Du kan se oss for deg, bak i rettslokalet, en hel bøling med hvite dusker og "Heia Linda!". Glad i deg, jeg tenker på deg!!!

Sender deg masse gode klemmer,

two thumbs up fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var du i gang. Det var tøft å lese artiklene om rettsaken, jeg håper du tar godt vare på deg selv i kveld, slapper av og forsøker å komme til hektene igjen. Det må være veldig tungt, men jeg synes du har vært kjempeflink. Bare det å sitte der og stirre tilbake på ham, det viser hvor langt du har kommet, vennen. Du er skikkelig modig, og jeg er glad for at det endelig har kommet opp. Som vi bruker å si, du har mange bak deg, og vi støtter deg hele veien, det vet du. Du kan se oss for deg, bak i rettslokalet, en hel bøling med hvite dusker og "Heia Linda!". Glad i deg, jeg tenker på deg!!!

Sender deg masse gode klemmer,

two thumbs up fra

Jajamen, jeg er så enig med Stepqueen. Vi ER der, vi sitter der alle sammen, og sann du mine ord, den drittsekken har mange sinte øyne på seg.

Grunnen til det, er at vi så inderlig vel vet hva du går gjennom. Og vi vet hvordan slike drittsekker skal tas. Ikke gi opp nå, stå på. Ta deg et langt varmt bad, og husk at vi er der bak deg.

GOD VARM KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var du i gang. Det var tøft å lese artiklene om rettsaken, jeg håper du tar godt vare på deg selv i kveld, slapper av og forsøker å komme til hektene igjen. Det må være veldig tungt, men jeg synes du har vært kjempeflink. Bare det å sitte der og stirre tilbake på ham, det viser hvor langt du har kommet, vennen. Du er skikkelig modig, og jeg er glad for at det endelig har kommet opp. Som vi bruker å si, du har mange bak deg, og vi støtter deg hele veien, det vet du. Du kan se oss for deg, bak i rettslokalet, en hel bøling med hvite dusker og "Heia Linda!". Glad i deg, jeg tenker på deg!!!

Sender deg masse gode klemmer,

two thumbs up fra

Jajamen, jeg er så enig med Stepqueen. Vi ER der, vi sitter der alle sammen, og sann du mine ord, den drittsekken har mange sinte øyne på seg.

Grunnen til det, er at vi så inderlig vel vet hva du går gjennom. Og vi vet hvordan slike drittsekker skal tas. Ikke gi opp nå, stå på. Ta deg et langt varmt bad, og husk at vi er der bak deg.

GOD VARM KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var du i gang. Det var tøft å lese artiklene om rettsaken, jeg håper du tar godt vare på deg selv i kveld, slapper av og forsøker å komme til hektene igjen. Det må være veldig tungt, men jeg synes du har vært kjempeflink. Bare det å sitte der og stirre tilbake på ham, det viser hvor langt du har kommet, vennen. Du er skikkelig modig, og jeg er glad for at det endelig har kommet opp. Som vi bruker å si, du har mange bak deg, og vi støtter deg hele veien, det vet du. Du kan se oss for deg, bak i rettslokalet, en hel bøling med hvite dusker og "Heia Linda!". Glad i deg, jeg tenker på deg!!!

Sender deg masse gode klemmer,

two thumbs up fra

Takk for det dere!!

Dere har vært med meg hele tiden og det har vært det aller beste, fordi det er DERE som kan forstå og det er DERE som vet...Det betyr så uendelig mye.

Dere satt virkelig bak meg i rettsalen :o)

(Det eneste jeg ikke så var duskene *s*)

Jeg skal ha enda en god natt i natt! Det håper jeg dere også har!!

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var du i gang. Det var tøft å lese artiklene om rettsaken, jeg håper du tar godt vare på deg selv i kveld, slapper av og forsøker å komme til hektene igjen. Det må være veldig tungt, men jeg synes du har vært kjempeflink. Bare det å sitte der og stirre tilbake på ham, det viser hvor langt du har kommet, vennen. Du er skikkelig modig, og jeg er glad for at det endelig har kommet opp. Som vi bruker å si, du har mange bak deg, og vi støtter deg hele veien, det vet du. Du kan se oss for deg, bak i rettslokalet, en hel bøling med hvite dusker og "Heia Linda!". Glad i deg, jeg tenker på deg!!!

Sender deg masse gode klemmer,

two thumbs up fra

Takk for det dere!!

Dere har vært med meg hele tiden og det har vært det aller beste, fordi det er DERE som kan forstå og det er DERE som vet...Det betyr så uendelig mye.

Dere satt virkelig bak meg i rettsalen :o)

(Det eneste jeg ikke så var duskene *s*)

Jeg skal ha enda en god natt i natt! Det håper jeg dere også har!!

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...