Ulv I Faarikaal Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Kvinner stryker den fra seg mens menn stryker den mot seg. Ingen tvil om hva som er mest fornuftig, men hvorfor ? Å vri en vaskeklut gjør menn og kvinner hver sin vei, hvorfor ? 0 Siter
Gjest tod Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 jeg er mann og stryker fyrstikken fra meg. 0 Siter
Tornerose Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Å tenne en fyrstikk mot seg gir mer ly for flammen, slik at i dårlig vær slipper man å tenne hele pakken for å få fyr på bålet. Menn er kanskje mer vant til å være i friluft og på camping o.l. enn kvinner? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 jeg er mann og stryker fyrstikken fra meg. Ikke bra, oppsøk fastlegen :-) Neida. Jeg vet noen gjør det, og ingen regel uten unntak. Men da spør jeg: hvorfor gjør du det ? En lokal test viste at det jeg påstår stemmer her i familien og nabolaget. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 Å tenne en fyrstikk mot seg gir mer ly for flammen, slik at i dårlig vær slipper man å tenne hele pakken for å få fyr på bålet. Menn er kanskje mer vant til å være i friluft og på camping o.l. enn kvinner? Hmmm... ikke dumt. 0 Siter
Gjest nikotintroll Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 He, he, for ikke å snakke om når en tenner røyken og selv innendørs lager ly med handa... 0 Siter
molli Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Jeg stryker den mot meg, for da knekker den ikke så lett. Synes det, iallefall. 0 Siter
Gjest tod Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Ikke bra, oppsøk fastlegen :-) Neida. Jeg vet noen gjør det, og ingen regel uten unntak. Men da spør jeg: hvorfor gjør du det ? En lokal test viste at det jeg påstår stemmer her i familien og nabolaget. Er ikke helt sikker på hvorfor jeg gjør det. Kanskje fordi jeg vokste opp uten en far og var nødt til å etterligne fyrstikktenninga til mora mi? 0 Siter
Gjest julianne Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Vi må være speilvendte i forhold til hverandre ;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 He, he, for ikke å snakke om når en tenner røyken og selv innendørs lager ly med handa... Underbevisste greier ? 0 Siter
Gjest tod Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Men det mest fornuftige er da å stryke den fra seg? Hvis man stryker den mot seg risikerer man jo å tenne fyr på seg selv - det er i hvert fall mitt inntrykk. 0 Siter
naiv Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Når jeg tenker meg om, så stryker jeg fyrstikker begge veger. Det kommer vel an på hvordan ripeflaten er. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 Men det mest fornuftige er da å stryke den fra seg? Hvis man stryker den mot seg risikerer man jo å tenne fyr på seg selv - det er i hvert fall mitt inntrykk. Sikkert fornuftig. 0 Siter
Gjest twisted83 Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Når jeg tenker meg om, så stryker jeg fyrstikker begge veger. Det kommer vel an på hvordan ripeflaten er. din lille skap-transevesitt ;-) 0 Siter
Gjest twisted83 Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Stemmer ihvertfall med meg! Vittig..... 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Hmm... Jeg tar den mot meg når jeg tenner røyk, fra meg når jeg tenner stearinlys eller i ovnen. Men så røyker jeg ikke lenger da (iallefall ikke så ofte) så da blir det vel til at jeg tar den fra meg da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.