Gå til innhold

FU: er du våken

Anbefalte innlegg

Gjest gubben
Skrevet

hvor mange våkentimer har du gått våken? Og hvordan følte du deg?

Skrevet

Hmm... er usikker på hva du egentlig spør om..

Men av mangel på andre innlegg å svare på så svarer jeg allikevel.

Jeg har nå vært våken siden omtrent klokken 11.30 i dag. Så jeg har nå vært våken i ca elleve og en halv time, og jeg følte meg god og uthvilt da jeg stod opp.

Men da jeg var på konfirmasjonsleir en gang for mange mange år siden (vel ikke mange mange kanskje, jeg er da ikke så gammel) var jeg våken fra fredag klokken 07.00 til søndag klokken 04.00. Da følte jeg meg helt ødelagt i både kroppen og hodet, og etter noen få timers søvn og enda flere våkentimer sovna jeg klokken fem på ettermiddagen og sov til klokken syv morgenen etter.

Gjest gubben
Skrevet

Hmm... er usikker på hva du egentlig spør om..

Men av mangel på andre innlegg å svare på så svarer jeg allikevel.

Jeg har nå vært våken siden omtrent klokken 11.30 i dag. Så jeg har nå vært våken i ca elleve og en halv time, og jeg følte meg god og uthvilt da jeg stod opp.

Men da jeg var på konfirmasjonsleir en gang for mange mange år siden (vel ikke mange mange kanskje, jeg er da ikke så gammel) var jeg våken fra fredag klokken 07.00 til søndag klokken 04.00. Da følte jeg meg helt ødelagt i både kroppen og hodet, og etter noen få timers søvn og enda flere våkentimer sovna jeg klokken fem på ettermiddagen og sov til klokken syv morgenen etter.

hehehe..... et langt (og uinteressant) innlegg ;-) det jeg spurte om var vel heller ikke så spennende, men jeg lurer på hvor lenge det er mulig å være våken uten å besvime. Grunnen til at jeg spør er fordi sønnen min på 9år ringte hjem fra kameraten som han overnatter hos og sa at de ikke har sovet i natt. Spilt tv-spill i 16timer i strekk. Ikke sunt!!

Hadde dere ikke ledere som passet på dere på den leiren?

Skrevet

hehehe..... et langt (og uinteressant) innlegg ;-) det jeg spurte om var vel heller ikke så spennende, men jeg lurer på hvor lenge det er mulig å være våken uten å besvime. Grunnen til at jeg spør er fordi sønnen min på 9år ringte hjem fra kameraten som han overnatter hos og sa at de ikke har sovet i natt. Spilt tv-spill i 16timer i strekk. Ikke sunt!!

Lederne sov jo om natta... høhø...

Be sønnen din ta en pause. Folk har dødd av dataspilling uten stopp.

Skrevet

Det er da fint mulig å holde det gående om nettene selvom det er ledere på leir...;-)

Sånn ellers har jeg nå vært våken siden kl. 06.30, bortsett fra litt slumring i senga før minsten ikke lot seg "slumre" lengre...

Ang. din sønns nattlige TV - spill, så er jeg fullstendig enig - overhodet ikke sunt!

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Hva slags foreldre lar 9-åringer sitte 16 timer i strekk å spille. Jeg hadde sørget for å få barnet mitt hjem sporenstreks.

Gjest gubben
Skrevet

jepp, jeg vet det. Leste om en kinester som glemte å sove, spise og drikke og daua av det FORRAN dataskjermen på en internettcafe!

Snakker om tragikomisk....

Gjest gubben
Skrevet

ja, det skulle være en _kineser_ da...

Gjest gubben
Skrevet

Hva slags foreldre lar 9-åringer sitte 16 timer i strekk å spille. Jeg hadde sørget for å få barnet mitt hjem sporenstreks.

gjett om gubben blei sint då? eller mest redd egentlig, for gutten fortalte at han hadde satt seg ned på en stein i veikanten og sovna. våkna i grøfta da han datt på trynet av steinen. derfor spør jeg folk om hvor lenge de har holdt seg våkne, og hvordan mange våkentimer virker inn på kroppen.

men jo, -sint det ble jeg!

Skrevet

gjett om gubben blei sint då? eller mest redd egentlig, for gutten fortalte at han hadde satt seg ned på en stein i veikanten og sovna. våkna i grøfta da han datt på trynet av steinen. derfor spør jeg folk om hvor lenge de har holdt seg våkne, og hvordan mange våkentimer virker inn på kroppen.

men jo, -sint det ble jeg!

Foreldrene til denne kameraten sønnen din sover hos da, hva driver de med? Kanskje du bør ta en telefon til de og si at nok er nok...?

Gjest gubben
Skrevet

Foreldrene til denne kameraten sønnen din sover hos da, hva driver de med? Kanskje du bør ta en telefon til de og si at nok er nok...?

joda, jeg sa min mening. men følte virkelig at jeg kom til kort i og med at farens gutt er psykister. heldigvis kommer gutten hjem i morgen, og ligger forhåpentligvis og sover nå.

Gjest gubben
Skrevet

Psykiater skulle det være. Gud, er visst litt trett jeg også!

Skrevet

Psykiater skulle det være. Gud, er visst litt trett jeg også!

Jeg syns psykister var et fint ord jeg :)

Gjest gubben
Skrevet

73 timer på det meste

wow! det var da voldsomt! uten noe muffens i blodet??

Gjest twisted83
Skrevet

73 timer på det meste

Imponerende! Hvordan klarte du det??

Gjest gubben
Skrevet

Jeg syns psykister var et fint ord jeg :)

:o) Tror du jeg trenger er psykister jeg også? Jeg tror....

Skrevet

73 timer på det meste

Helvetesuka i militæret?

Skrevet

:o) Tror du jeg trenger er psykister jeg også? Jeg tror....

Kanskje heller en logopist?

Gjest gubben
Skrevet

Kanskje heller en logopist?

hehe, eller en sovist. en nattfe. for nå er jeg trett. Lo nemlig HØYT av logopisten. og d aer man trett da....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...