Gjest dårlige erfaringer Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Vil helst ikke bli såret mer av menn. Derfor trenger jeg noen råd for hvordan jeg kan sile ut de som bare er ute etter en ting og de som virkelig er interessert i meg. Noen menn har lett for å vise fysisk interesse og dette er vel et dårlig tegn hvis det ikke er kombinert med å bli bedre kjent. Noen råd? 0 Siter
Gjest gåsehud Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Han er interessert hvis han ringer deg, sender sms.. Hvis han vil SNAKKE med deg og finne ut hva som rører seg inni deg. Han er interessert hvis han spør om jobben din, familien din, hva du mener om forskjellige ting osv. Han er DEFINITIVT interessert hvis han introduserer deg for venner og/eller familie. I tillegg til dette viser han interesse for deg rent fysisk og kan nesten ikke få nok av deg. Sånn har jeg det med min siste forelskelse, og det er bare helt deilig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.