Gå til innhold

Hvordan skille klinten fra hveten?

Anbefalte innlegg

Gjest dårlige erfaringer
Skrevet

Vil helst ikke bli såret mer av menn. Derfor trenger jeg noen råd for hvordan jeg kan sile ut de som bare er ute etter en ting og de som virkelig er interessert i meg. Noen menn har lett for å vise fysisk interesse og dette er vel et dårlig tegn hvis det ikke er kombinert med å bli bedre kjent. Noen råd?

Gjest gåsehud
Skrevet

Han er interessert hvis han ringer deg, sender sms.. Hvis han vil SNAKKE med deg og finne ut hva som rører seg inni deg. Han er interessert hvis han spør om jobben din, familien din, hva du mener om forskjellige ting osv.

Han er DEFINITIVT interessert hvis han introduserer deg for venner og/eller familie.

I tillegg til dette viser han interesse for deg rent fysisk og kan nesten ikke få nok av deg.

Sånn har jeg det med min siste forelskelse, og det er bare helt deilig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...