Gå til innhold

Nekt mannen sex til han blir en fredsdue, men hva med kvinner for krig ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Lysistrata er en gresk komedie fra antikken

med samme tema. Av Aristofanes syns jeg å huske.

Aha !

Jeg tror det ikke er et sant tilfelle, bare et skuespill, for hvilken kvinne kan være så grusom ?

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

18

• serendipity

16

• En_Mamma

3

• conan

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Aha !

Jeg tror det ikke er et sant tilfelle, bare et skuespill, for hvilken kvinne kan være så grusom ?

:)

Kvinnene forskanser seg i en slags festning og mennene uler utenfor, men etterhvert blir det et større og større problem at kvinnene sniker seg ut, tilslutt blir det både fred og sex :)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jepp, og så SÅ myk jeg blir når det blinker et par støvletter eller en ny bukse i det fjerne...

Ei jeg var sammen med og jeg vant kr 30.000 og vi dro til syden, det blei ferie det. Blidere og mer sexgal berte skal du leite lenge etter, og det hang igjen i ukevis. Snodige disse damene :-) Laknene på byens beste hotell ble ganske slitt på 14 dager. Jeg måtte ta ferie etterpå.

serendipity

Ei jeg var sammen med og jeg vant kr 30.000 og vi dro til syden, det blei ferie det. Blidere og mer sexgal berte skal du leite lenge etter, og det hang igjen i ukevis. Snodige disse damene :-) Laknene på byens beste hotell ble ganske slitt på 14 dager. Jeg måtte ta ferie etterpå.

Slitasjeskade??? Klippekort på kortison. 30 000 hadde ikke vært meg imot heller.

Merkelige vesener vi jenter???? Tja..., kanskje. Iallefall gjør dere det enkelt for oss ved å være så enkle som dere er. Stort sett fornøyd om dere får sex, omsorg og middag (iallefall 4 dager i uken; middag altså..)

Ulv I Faarikaal

Slitasjeskade??? Klippekort på kortison. 30 000 hadde ikke vært meg imot heller.

Merkelige vesener vi jenter???? Tja..., kanskje. Iallefall gjør dere det enkelt for oss ved å være så enkle som dere er. Stort sett fornøyd om dere får sex, omsorg og middag (iallefall 4 dager i uken; middag altså..)

Hu fikk velge hotell og alt selv, siden det var hun som fant på å ta lodd. Det brukte hun en uke på i lykkerus :-). 30.000 var mer den gangen, kanskje som 40-50.000 nå.

Ulv I Faarikaal

Hva er kortison til ?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ikke du nei! Men er ikke kortison et vidundermiddel på "alt" da? "reparerer" ødelagt hud.

Mulig du har rett, ellers vet jeg det er et vidundermiddel for de menn som har for trang forhud, da strekking med hjelp av kortison får kroppen til å danne mer forhud, underlig nok.

serendipity

Mulig du har rett, ellers vet jeg det er et vidundermiddel for de menn som har for trang forhud, da strekking med hjelp av kortison får kroppen til å danne mer forhud, underlig nok.

*lol* Ser det for meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...