Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg leser mange innlegg her, selv om jeg ikke skriver så mye selv.

Men det som slår meg, er at rundt om i landet sitter det mange med god språklig innsikt og bra språk. Mange, svært mange klarer å formidle det de mener og stemninger de føler på en fremragende måte.

Ta for eksempel "mislykket". Personlig tror jeg vedkommende er vellykket. Iallefall innen skriftspråket. Hans/ hennes måte å uttrykke seg på kan nok virke arrogant og kanskje til og med sårende på noen, men er det ikke akkurat det "mislykket" ønsker?

Innspill mottas med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96358-skriverspirer-her-p%C3%A5-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest selje

det var jo en sånn "hvor gammel og hvem er du"-tråd forrige uke... tror det var noen som fikk seg en tankevekker da...

Når det gjelder nick, så er det et faktum (det kan man se på enkelte av nickene) at man sleper rundt med det nicket man kanskje skaffet seg for å få svar på et medisinsk spørsmål. Sånn er det i alle fall med meg. Jeg har mange allergier, og det jeg skulle spørre om i sin tid, dreide seg om pollenallergi. Så var Bjørk opptatt, og mange andre, til slutt endte jeg med stakkars selje (gåsungetre), som ikke er årsaken til allergi for noen. Kanskje Mislykket følte seg sånn i et spesielt spørretilfelle!

Gjest Miss Saigon

Når det gjelder nick, så er det et faktum (det kan man se på enkelte av nickene) at man sleper rundt med det nicket man kanskje skaffet seg for å få svar på et medisinsk spørsmål. Sånn er det i alle fall med meg. Jeg har mange allergier, og det jeg skulle spørre om i sin tid, dreide seg om pollenallergi. Så var Bjørk opptatt, og mange andre, til slutt endte jeg med stakkars selje (gåsungetre), som ikke er årsaken til allergi for noen. Kanskje Mislykket følte seg sånn i et spesielt spørretilfelle!

Det er jo ingen problem å bytte nick og passord beskytte det nicket i stedet for å ha passord på det nicket man bruker i dag.

Grunnen til at så mange er på dol, dag inn og dag ut, er nok akkurat det at de liker å skrive.

Hadde jeg ikke likt det, samt følt at jeg mestret språket, så hadde jeg ikke vært her så mye som jeg er.

Dette gjelder nok mange andre også, og det er ingen tvil om at enkelte her har gode kunnskaper om faget norsk.

.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Grunnen til at så mange er på dol, dag inn og dag ut, er nok akkurat det at de liker å skrive.

Hadde jeg ikke likt det, samt følt at jeg mestret språket, så hadde jeg ikke vært her så mye som jeg er.

Dette gjelder nok mange andre også, og det er ingen tvil om at enkelte her har gode kunnskaper om faget norsk.

.

De er god trening, hvis man ikke lar seg skremme av "tekstbøller" :-)

Gjest bursdag i dag

.

Jeg må innrømme at jeg også liker å være på DOL fordi jeg liker å skrive. Jeg har også merket meg at det er en del skrivespirer/forfatterspirer her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...