Gå til innhold

Boligmarkedet, kjøperne forsvinner, leieprisene har sunket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest alle sammen

Neida, for dere får bare konsesjonspriser på gårdene deres, og det rekker til en etromshybel på Romsås en gang. Leve Bondelaget!! ;-)

Tenk på alle hyttetomtene vi kan selge .....

Har nettoppp solgt to for 100000 stk, og vi har maange flere

Men det er ikke takket være bondelaget nei

Det høres helt strålende ut synes jeg. Prisene nå er kunstig høye og ingen normale mennesker har råd til å verken kjøpe eller leie leilighet.

Synd for de som har kjøpt for høy pris og sitter med høye lån men har ikke alle egentlig ventet på krakket?

Det er det samme for meg hvor mye leiligheten min er verdt, jeg bruker den bare til å bo i og skal jeg selge må jeg kjøpe ny og den vil i såfall være rimeligere også.

Det høres helt strålende ut synes jeg. Prisene nå er kunstig høye og ingen normale mennesker har råd til å verken kjøpe eller leie leilighet.

Synd for de som har kjøpt for høy pris og sitter med høye lån men har ikke alle egentlig ventet på krakket?

Det er det samme for meg hvor mye leiligheten min er verdt, jeg bruker den bare til å bo i og skal jeg selge må jeg kjøpe ny og den vil i såfall være rimeligere også.

Nå er det ikke snakk om noe crack annå da. Det er kun snakk om at prisene har stagnert eller at økningen er lavere. Det betyr ikke annet enn at prisene fortsatt stiger, men ikke så mye som før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...