Kathrine Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Når jeg skal sende ut mailer i forbindesle med hjemmesiden min kunne jeg tenkt meg å gjøre det sånn at ikke alle ser e-mailadressene til alle. Hvordan gjør jeg det i outlook express? Håper noen kan hjelpe meg:) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 New message. View--> All headers Da kommer BCC-feltet fram, og du kan skrive mailadressene der. 0 Siter
Amiga Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 På verktøy finner du det, er ikke sikker på hvordan det blir på norsk, velge mottaker kanskje? 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 New message. View--> All headers Da kommer BCC-feltet fram, og du kan skrive mailadressene der. ...eller på norsk. Lag ny email. Velg "Vis" - "Alle meldingshoder". Da kommer "Blindkopi feltet" frem like under "Kopi feltet". 0 Siter
Kathrine Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Skrevet 12. mars 2003 ...eller på norsk. Lag ny email. Velg "Vis" - "Alle meldingshoder". Da kommer "Blindkopi feltet" frem like under "Kopi feltet". Takker:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.