Gå til innhold

Pdf fil

Anbefalte innlegg

Gjest Dataexperten
Skrevet

Er det noen snille mennesker som kan forklare meg åssen jeg tar en pdf fil som er lagret i notisblokk og får åpnet den i Adobe Acrobat hvor den jo hører hjemme. Hvis det går an da....et lurt hode har sendt en egentlig pdf fil i notisblokk og det er selvsagt uleselig...

Gjest Pricilla
Skrevet

På min makin så åpner acrobat seg selv når jeg åpner en pdf fil....

Gjest Miss77
Skrevet

Har du prøvd å høyreklikke på filen og velge "Åpne i.." Og så velge "Velg program..." og så velge Acrobat?

Skrevet

Du er helt sikker på at nicket ditt er passende? ;-)

Logitechmusa
Skrevet

Det er vel helst du selv som har valgt Notepad for å åpne pdf-filer i, ikke at noen har lagret en pdf-fil i Notepad. Det eneste valget du har for langring der er nemlig txt så vidt jeg husker. Men nå er det mange år siden jeg har brukt Notepad i det hele tatt.

Gjest Dataexperten
Skrevet

For å redde skinnet mitt...må jeg jo si at det ikke er meg som egentlig spør om dette problemet, men en kollega på jobb.... :o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er helt sikkert satt en assosiasjon til Notatblokk en gang denne filtypen ble åpnet, og dermed assosieres alle pdf filer dit fortsatt. Installer Acrobat på nytt, så ordner det seg sikkert.

Logitechmusa
Skrevet

For å redde skinnet mitt...må jeg jo si at det ikke er meg som egentlig spør om dette problemet, men en kollega på jobb.... :o)

I couldn't care less.

:-)

Gjest Aina E
Skrevet

Det går ikke an å lage PDF-filer fra notepad. Men hvis fila har endelsen; .txt kan du forsøke å kalle den "filnavn.pdf".

Deretter åpner du Acrobat Reader og henter opp fila derfra.

Funker ikke dette, foreslår jeg at du prøver å åpne den i illustrator (hvis du har det), deretter lagrer den som en ny PDF (postscript level 1 eller 2).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...