Gå til innhold

skikkeldig blaut og slapp mage. noen gode tips her

Anbefalte innlegg

Gjest bolledeigen
Skrevet

Etter to svangerskap noen år tilbake har jeg fått en skikkelig slapp og bløt mage. Har nå slanket meg 5 kg og jeg ikke trenger å gå ned mer. Nå her jeg derimot slanke lår og rumpe men magen ser ut som jeg er ca 5 mnd på vei :) Det er jo en del fett der da og sånn jeg har forstått så må det forbrennes. Har skaffat meg en sånn rulledings, du står på alle 4 og ruller frem og tilbake. Kjenner det kjempegodt i musklene når jeg bruker den. Men er det nok, eller må jeg begynne å løpe/jogge eller lignende. Takker på forhånd for gode råd

Skrevet

Det som funker best for å forbrenne fett er kondisjonstrening.

Rask gange/jogging/step/aerobic/spinning osv.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Trimsykkel 3 ggr i uka 30 min hver gang.

Skrevet

Det som funker best for å forbrenne fett er kondisjonstrening.

Rask gange/jogging/step/aerobic/spinning osv.

Kan du noe om step? Jeg har virkelig fått sansen. Kommer nettopp fra ei treningsøkt med 30 min step og en runde styrke.

Step må jo ta på kondis, kan ikke skjønne annet, jeg blir mye mer sliten enn av sykling og tredemølle. Tar step så godt som jeg tror på rumpe og lår?

Hvordan er det best å gjøre step på stepmaskin? Korte step eller lange? Jeg gjør korte. Du skjønner sikkert hva jeg mener?

På forhånd tusen takk for svar - prøvde å legge spørsmål på forum for Idrett og trening uten hell.

Gjest papirtiger
Skrevet

Kan du noe om step? Jeg har virkelig fått sansen. Kommer nettopp fra ei treningsøkt med 30 min step og en runde styrke.

Step må jo ta på kondis, kan ikke skjønne annet, jeg blir mye mer sliten enn av sykling og tredemølle. Tar step så godt som jeg tror på rumpe og lår?

Hvordan er det best å gjøre step på stepmaskin? Korte step eller lange? Jeg gjør korte. Du skjønner sikkert hva jeg mener?

På forhånd tusen takk for svar - prøvde å legge spørsmål på forum for Idrett og trening uten hell.

Korte "step" er mer slitsomt, og dermed å anbefale.

Skrevet

Korte "step" er mer slitsomt, og dermed å anbefale.

Da er jeg på rett vei! Takk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...