thinkerbell Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 kall meg dum, men den der fattet jeg ikke.. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Avsnitt utelatt. åååååååååååh.. gud hva du vet 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 åååååååååååh.. gud hva du vet når jeg tenker meg om.. så visste jeg det faktisk jeg også! *rister liv i halvdøde hjerneceller* 0 Siter
tiliti Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 åååååååååååh.. gud hva du vet *rødme* Er jo arbeidsledig, forsøker å lære meg alt i hele verden. *flire* 0 Siter
tiliti Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 når jeg tenker meg om.. så visste jeg det faktisk jeg også! *rister liv i halvdøde hjerneceller* hihi Det er utrolig hva som ikke finnes baki der altså! Personlig fant jeg ut at hjerneceller kan ristes liv i ved å stange hodet i veggen. (på do under en mattetentamen på vgs) Bivirkninger: hodepine. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 hihi Det er utrolig hva som ikke finnes baki der altså! Personlig fant jeg ut at hjerneceller kan ristes liv i ved å stange hodet i veggen. (på do under en mattetentamen på vgs) Bivirkninger: hodepine. *LOL*! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.