toci Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Og da mener jeg selvsagt expert-nivået. Etter fire timers aggressiv spilling, har jeg enda ikke klart en eneste forpult omgang! Erre muli`a? 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 det er et system i det, husker det ikke helt men reglene står vel et sted inne på maskinen. 0 Siter
Jorunn Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Ja, det er mulig. På expertnivå har jeg en rekord som ligger på rundt 2 minutter. Ikke veldig bra, emn greit nok. 0 Siter
conan Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Det er svært sjelden i løpet av et expertbrett hvor man ikke blir nødt til å enten ta en 33,33% eller 50% risiko for å gå på en mine, og hvor det er umulig å dedusere seg frem til hvor den er plassert. Så en viss porsjon flaks trengen man, men dersom du ikke har klart det en gang på fire timer, bør du lese reglene en gang til. 0 Siter
asterix Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 På 4 timer burde du jo ha klart det en del ganger synes jeg. Merker du av "bombene", eller tar du det på "husken"? Jeg er for utålmodig av meg til å gidde å gjøre expertnivået særlig ofte, men har ikke problemer med å få det til likevel. Mannen min har dilla på det nivået og har ganske bra tider(husker ikke rekorden hans i farten), selv foretrekker jeg nybegynneren og har rekord på 3 sek på den. ;-) Den går helt fint uten flaks på sånn 10-15 sek, men for å få ned under 5 sek må det litt flaks til. 0 Siter
Atene Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Javisst er det mulig. Fire timer uten å klare en eneste omgang er ihvertfall spesielt. Veldig ofte kommer man på etpar miner der man må ta en viss risiko, men ikke alltid. Jeg har rekord på noen og åtti sekunder på expert nivå. DET er flaks. 0 Siter
toci Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Skrevet 12. mars 2003 hehe... det virker som om jeg er alene i verden om denne opplevelsen med andre ord. Godt at ikke myndighetene griper inn med en iq-test i mitt tilfelle, altså... ) Og conan sitt svar var det vel jeg håpet å få, at det i løpet av spillet MÅ oppstå valg det ikke er mulig å dedusere seg frem til. Det er der jeg ryker. Nesten ferdig, og så ....BOOOOM! Og jeg hopper like høyt hver gang. Men takk for svar. 30 sek. på ekspertnivå, tror jeg KANSKJE det blir en stund til jeg matcher. Litt blidere hilsen fra 0 Siter
Champagne Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 På 4 timer burde du jo ha klart det en del ganger synes jeg. Merker du av "bombene", eller tar du det på "husken"? Jeg er for utålmodig av meg til å gidde å gjøre expertnivået særlig ofte, men har ikke problemer med å få det til likevel. Mannen min har dilla på det nivået og har ganske bra tider(husker ikke rekorden hans i farten), selv foretrekker jeg nybegynneren og har rekord på 3 sek på den. ;-) Den går helt fint uten flaks på sånn 10-15 sek, men for å få ned under 5 sek må det litt flaks til. Jeg må være den dummeste som finnes, for jeg skjønner ingenting av det spillet ( Bare trykker rundt på måfå, aner virkelig ikke. Finnes det ingen regler som selv jeg kan forstå da!? Men på freecell er jeg råflink ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Åjoda, jeg klarer experten nesten hver gang jeg prøver jeg... Men du må spille ofte nok, så trykker du nesten i drømme ;o) PS: Jeg lider ikke av spillegalskap, men minesveiper blir jeg aldri lei;o) 0 Siter
toci Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Skrevet 12. mars 2003 Åjoda, jeg klarer experten nesten hver gang jeg prøver jeg... Men du må spille ofte nok, så trykker du nesten i drømme ;o) PS: Jeg lider ikke av spillegalskap, men minesveiper blir jeg aldri lei;o) Det er nok det.. Jeg har knapt spilt det før, men nå når jeg er sykemeldt, og overhodet ikke får sove for tiden, blir det til at jeg sitter foran pc`en, og da hoppet jeg på minesweeper som et alternativ til nettet.. ) Må nok bare ha litt tålmodighet, tenker jeg! 0 Siter
toci Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Skrevet 12. mars 2003 Jeg må være den dummeste som finnes, for jeg skjønner ingenting av det spillet ( Bare trykker rundt på måfå, aner virkelig ikke. Finnes det ingen regler som selv jeg kan forstå da!? Men på freecell er jeg råflink ) Når det dukker opp en 1 i en rute, betyr det at èn av de tilstøtende feltene har en mine, de tre andre er trygge og kan trygt "snus" ved å trykke venstre musetast. Høyre musetast brukes til å markere minen når den er lokalisert. Dukker det opp en 6 i et felt, er det seks tilstøtende miner. Har du markert 6 miner rundt 6-tallet, kan resten av de feltene som tilstøter 6-tallet avdekkes med venstre musetast. elendig forklaring, kanskje, men? Det er ikke veldig vanskelig å forstå! 0 Siter
toci Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Skrevet 13. mars 2003 Det er svært sjelden i løpet av et expertbrett hvor man ikke blir nødt til å enten ta en 33,33% eller 50% risiko for å gå på en mine, og hvor det er umulig å dedusere seg frem til hvor den er plassert. Så en viss porsjon flaks trengen man, men dersom du ikke har klart det en gang på fire timer, bør du lese reglene en gang til. Reglene??? tenkte jeg da jeg leste svaret ditt. Regler er for pyser.. Men jeg var pyse i et svakt øyeblikk og leste reglene, og fant ut litt av hvert småputl som kom godt med! Klarte det til slutt )) Det tok noen minutter, men det gjorde godt for sjela! NÅ kan jeg sove! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.