Gjest Dubreuilh Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Et muligens provoserende spørsmål: Er kvinner i treningsstudio redde for å svette? Når jeg ser kvinner på tredemølle, ergometersykkel e.l., holder de sjelden en så høy intensitet at svetta renner, noe jeg ofte ser menn gjøre. Og jada, jeg er fullstendig klar over det fysiologiske forholdet mellom kjønn og svettebehov. Jeg er interessert i det psykologiske her. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Sånn at mascaraen renner mener du??! :-) 0 Siter
tonie Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Jepp, sånn er det. Jeg anstrenger meg alltid bare sånn passe når jeg trener. Bittelitt svette er ok, men ikke så mye at det ødelegger makeupen. Det kommer forresten litt an på om det befinner seg noen kjekke menn (eller noen kvinner jeg må danke ut) i lokalet. Gjør det ikke det kan jeg alltids tillate meg å svette litt. Ikke mye. Litt. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 man trener da for å forbrenne og da svetter man jo en del! Når jeg trener (sjelden ; ) Så kjører jeg på så svetten renner, men svetter ikke så mye sllikevel. men svett blir jeg! Kommer ikke akkuratt nydusja og sminka til SATS da... Kommer ikke dit for å se pen ut, men for å komme i form og bli fast i fisken! her skal det svettes! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Du har helt rett i det du sier, og det er også grunnen til at 90 % av jentene på helsestudioer bare blir feitere og feitere. De trener som kjerringer, og da blir det aldri resultater heller. Jeg tror for øvrig ikke at de er redde for å svette, men de vet ikke bedre. 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Skjønner hva du mener! Jeg derimot trener så svetten renner, ellers så er det jo ikke noe poeng. Når man trener gjør man det nettopp for å trene, og ikke for å ta seg best mulig ut. 0 Siter
serendipity Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Svette for så å måtte gå i garderoben etter 30 min. for å etterpynte??Nei takk!! 0 Siter
Juliane1365380384 Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Hvis man trener for å forbedre kondisen, må man holde et høyere intensitetsnivå enn hvis man trener for å slanke seg/forbrenne fett. Tror ikke jeg tar feil hvis jeg sier at det er mange jenter i sistnevnte kategori. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Jepp, sånn er det. Jeg anstrenger meg alltid bare sånn passe når jeg trener. Bittelitt svette er ok, men ikke så mye at det ødelegger makeupen. Det kommer forresten litt an på om det befinner seg noen kjekke menn (eller noen kvinner jeg må danke ut) i lokalet. Gjør det ikke det kan jeg alltids tillate meg å svette litt. Ikke mye. Litt. et lite tips baser på egne erfaringer; de kjekke, velltrente mennene fikk ikke de fantastiske kroppene sine i gudegaver, de har jobbet (og svettet9 for dem, og faller ofte for jenter som også gir litt ekstra. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Har aldri vært redd for å svette på treningen, men liker det lite ellers. Men eg må inrømme at i mine litt yngre dager (15-16år) brukte eg like mye tid i garderoben som på apparetene. Sikkert eneste i verden som har sminket seg før hun gikk ut ibassenget!! Nå gir eg virkelig alt, får opp forbrenningen og jaggu kommer det ikke litt svette også. Prøver fremdeles å se sivilisert ut, men er langt fra overhysterisk. Holder meg unna sminke på teningen (og i bassenget) det er faktisk bra for huden å svette, det da får den renset seg og ser bedre ut. Men det er mange missforståelser når det gjelder jenter å trening, noen tror de blir tynne og stramme bare av å være på treningsstudioet, og noen tror det er der man skal treffe drømme mannen og derfor må se perfekt ut. 0 Siter
tonie Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 et lite tips baser på egne erfaringer; de kjekke, velltrente mennene fikk ikke de fantastiske kroppene sine i gudegaver, de har jobbet (og svettet9 for dem, og faller ofte for jenter som også gir litt ekstra. Næh?!?!? Guuuuuuud, er det sant???? *dåner* 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Næh?!?!? Guuuuuuud, er det sant???? *dåner* Av alle de eg kjenner så, med untak av 2, de ble utrolignok født med vaskebrett skulle man tro. Kjæresten min kan ligge på sofaen og spise snop hele dagen og alikevel er musklene så stramme at de nærmest stikker ut av kroppen på han, trenigsstudio har han sjelden tid til, peppes pizza er erstatningen for mammas mat og ikke et gram fett på kroppen. *sjalu* 0 Siter
Gjest Yunalesca 23 Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Har aldri vært redd for å svette på treningen, men liker det lite ellers. Men eg må inrømme at i mine litt yngre dager (15-16år) brukte eg like mye tid i garderoben som på apparetene. Sikkert eneste i verden som har sminket seg før hun gikk ut ibassenget!! Nå gir eg virkelig alt, får opp forbrenningen og jaggu kommer det ikke litt svette også. Prøver fremdeles å se sivilisert ut, men er langt fra overhysterisk. Holder meg unna sminke på teningen (og i bassenget) det er faktisk bra for huden å svette, det da får den renset seg og ser bedre ut. Men det er mange missforståelser når det gjelder jenter å trening, noen tror de blir tynne og stramme bare av å være på treningsstudioet, og noen tror det er der man skal treffe drømme mannen og derfor må se perfekt ut. Jeg har ingen problemer med å svette foran andre. Gir nå blaffen i om andre legger merke til det eller ei. Jeg er ikke på treningsstudio for at jeg vil at andre skal legge merke til meg og derfor ikke kan svette av den grunn. (fordi det skal være så "flaut" og "ekkelt" Jeg er der for å trene. 0 Siter
Nemesis Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Er der for å trene, ikke for å sjekke. Så jeg trener så svetten siler, det plager meg ikke det minste. Synes det er rimelig tåpelig å se oppdolla berter som står med null intensitet eller vekten på laveste nivå, mens de kikker rundt seg for å se om noen ser på dem... ;D Tror byen er mer effektivt! 0 Siter
tonie Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Er der for å trene, ikke for å sjekke. Så jeg trener så svetten siler, det plager meg ikke det minste. Synes det er rimelig tåpelig å se oppdolla berter som står med null intensitet eller vekten på laveste nivå, mens de kikker rundt seg for å se om noen ser på dem... ;D Tror byen er mer effektivt! Pøh. Svetting er da ekstremt ufeminint. Hva enkelte kan få seg til å gjøre...*stønner* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Tja, si det... Jeg føler ihvertfall ikke at jeg trener skikkelig hvis ikke jeg blir god og svett - jeg pleier å sykle så svetten renner. Jeg gjør det riktignok hjemme i min egen stue, men jeg svettet ikke noe mindre da jeg gikk på helsestudio. 0 Siter
favn Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Jeg står på. Svetten renner og ansiktet sikkert tomatrødt. Har tilogmed sluppet ut grynting når jeg sprenger nye grenser. Digger det vilt! Hvorfor i all verden skulle jeg ikke? 0 Siter
Nemesis Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Pøh. Svetting er da ekstremt ufeminint. Hva enkelte kan få seg til å gjøre...*stønner* Tja. Men man blir ikke sprekere om man ikke er villig til å svette litt. Shaine seg opp kan man gjøre etter treningsøkten! 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Jeg er kvinne og jeg svetter ihvertfall. Det er jo det som er vitsen. For meg iallefall. Jeg har med meg et håndkle som jeg tørker av med etterhvert. N Men det er kanskje noen treningsbabes som er på sjekkern! Da er vel ikk blanke, røde fjes og svetteflekker på klærne det store. Treningsstudio eller ikke. 0 Siter
Gjest appendix Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Er der for å trene, ikke for å sjekke. Så jeg trener så svetten siler, det plager meg ikke det minste. Synes det er rimelig tåpelig å se oppdolla berter som står med null intensitet eller vekten på laveste nivå, mens de kikker rundt seg for å se om noen ser på dem... ;D Tror byen er mer effektivt! Jeg for min del tror guttene synes svette damer i treningsstudio er effektivt. Det viser at de (sannsynligvis) er i god form og har nok energi til å gjennomføre en skikkelig omgang i sengehalmen. DER har de ikke bruk for ei lita, pynta spire som ikke orker lee seg engang! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.