Gjest sussi Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Hvor mange liter vaffelrøre må man ha til 30 personer...... Ka trur du? Mvh 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 4 liter. kanskje. 3 liter holder nok... Spørs jo om folk skal spise det som et stort lite mellommåltid eller bare som kos i tillegg til pølser og brus og kake. 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 3 liter holder nok... Spørs jo om folk skal spise det som et stort lite mellommåltid eller bare som kos i tillegg til pølser og brus og kake. Hmmmm, det er sikkert nok med 3 liter, men det høres så lite ut..... Det skal være som et "mellommåltid". Mvh 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Hmmmm, det er sikkert nok med 3 liter, men det høres så lite ut..... Det skal være som et "mellommåltid". Mvh Jeg hadde 6 deciliter til 7 personer en gang, det var passe, kanskje litt mye, de siste platene blei "tvunget" ned... Vi hadde det til kaffen etter middagen. Så jeg tenker man kan regne 1 dl per pers. Men det er selvfølgelig mulig jeg tar fullstendig feil, jeg er ingen husmor. 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Jeg hadde 6 deciliter til 7 personer en gang, det var passe, kanskje litt mye, de siste platene blei "tvunget" ned... Vi hadde det til kaffen etter middagen. Så jeg tenker man kan regne 1 dl per pers. Men det er selvfølgelig mulig jeg tar fullstendig feil, jeg er ingen husmor. Du har sikkert rett. Takk skal du ha :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.