Gå til innhold

Jeg lurer på.......

Anbefalte innlegg

Gjest sussi
Skrevet

Hvor mange liter vaffelrøre må man ha til 30 personer......

Ka trur du?

Mvh

Skrevet

4 liter.

kanskje.

3 liter holder nok... Spørs jo om folk skal spise det som et stort lite mellommåltid eller bare som kos i tillegg til pølser og brus og kake.

Gjest sussi
Skrevet

3 liter holder nok... Spørs jo om folk skal spise det som et stort lite mellommåltid eller bare som kos i tillegg til pølser og brus og kake.

Hmmmm, det er sikkert nok med 3 liter, men det høres så lite ut..... Det skal være som et "mellommåltid".

Mvh

Skrevet

Hmmmm, det er sikkert nok med 3 liter, men det høres så lite ut..... Det skal være som et "mellommåltid".

Mvh

Jeg hadde 6 deciliter til 7 personer en gang, det var passe, kanskje litt mye, de siste platene blei "tvunget" ned... Vi hadde det til kaffen etter middagen.

Så jeg tenker man kan regne 1 dl per pers.

Men det er selvfølgelig mulig jeg tar fullstendig feil, jeg er ingen husmor.

Gjest sussi
Skrevet

Jeg hadde 6 deciliter til 7 personer en gang, det var passe, kanskje litt mye, de siste platene blei "tvunget" ned... Vi hadde det til kaffen etter middagen.

Så jeg tenker man kan regne 1 dl per pers.

Men det er selvfølgelig mulig jeg tar fullstendig feil, jeg er ingen husmor.

Du har sikkert rett. Takk skal du ha :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...