Gjest snukker Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 (Regner med jeg når deg her) Angående tragedien til "Ole Idolet" og innlegget du fikk slettet der,synes jeg du reagerte merkelig da det her kun var snakk om bare en person som ønsket link til en artikkel!Imidlertid sørget DU SELV for og kringkaste det meste av historien i ditt eget likså åpne innlegg til webmaster!Om det var så viktig for deg og skjerme Evensrud, så kunne du ha sendt en mail til webmaster´s mailbox! Må få med at jeg leste bare forespørselen om linken(det øverste innlegget),men alikevel... 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Hvis jeg forstår deg rett, er du jo ikke det spor bedre når du lager enda et nytt innlegg om denne saken her og den får enda mer oppmerksomhet... Men det er mulig jeg misforstod hva du mente... 0 Siter
Gjest nå syns jeg du er dum Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Nå er ikke jeg favn, tråden usmaklig, og jeg reagerte også på den og skulle sende ett innlegg til Webmaster selv. Tråden var kun nysgjerrig og direkte uspislig:) Mvh 0 Siter
Gjest retur Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Hvis jeg forstår deg rett, er du jo ikke det spor bedre når du lager enda et nytt innlegg om denne saken her og den får enda mer oppmerksomhet... Men det er mulig jeg misforstod hva du mente... Huff ja, det kan du si...men jeg nevnte ikke her detaljer om hva det gjaldt, og nei, det var ikke meningen og skape enda mer blest om det. Jeg reagerte bare på "favn" sin reaksjon, når hun ikke var det spor bedre selv enn det hun anklaget andre for.Så jeg tror du misforsto ja! 0 Siter
Gjest snukker Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Nå er ikke jeg favn, tråden usmaklig, og jeg reagerte også på den og skulle sende ett innlegg til Webmaster selv. Tråden var kun nysgjerrig og direkte uspislig:) Mvh Nå så ikke jeg svarene,bare forespørselen om en link,så kansje jeg har gått glipp av noe?! 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Huff ja, det kan du si...men jeg nevnte ikke her detaljer om hva det gjaldt, og nei, det var ikke meningen og skape enda mer blest om det. Jeg reagerte bare på "favn" sin reaksjon, når hun ikke var det spor bedre selv enn det hun anklaget andre for.Så jeg tror du misforsto ja! Ok, trodde du mente at det var dumt av favn å skrive et nytt innlegg om saken, sånn at fler fikk vite hva det dreide seg om, når det var slettet så var det liksom meningen at folk ikke skulle lese det. Jeg har ikke lest eller hørt noen ting, men måtte selvfølgelig lese favn sitt innlegg hos webmaster etter å ha lest ditt (eller snukker sitt, veit ikke om dere er samme person) og fikk da vite ting jeg ellers aldri ville fått vite noe om, siden webbis ha slettet et innlegg om saken. Derfor virker det også dumt å lage enda en tråd om det her, sånn at flere leser om saken... Men jeg klarer fortsatt ikke helt å skjønne hva snukker mener... Hvem var det som skrev det opprinnelige innlegget som blei slettet da? 0 Siter
Gjest snukker Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Ok, trodde du mente at det var dumt av favn å skrive et nytt innlegg om saken, sånn at fler fikk vite hva det dreide seg om, når det var slettet så var det liksom meningen at folk ikke skulle lese det. Jeg har ikke lest eller hørt noen ting, men måtte selvfølgelig lese favn sitt innlegg hos webmaster etter å ha lest ditt (eller snukker sitt, veit ikke om dere er samme person) og fikk da vite ting jeg ellers aldri ville fått vite noe om, siden webbis ha slettet et innlegg om saken. Derfor virker det også dumt å lage enda en tråd om det her, sånn at flere leser om saken... Men jeg klarer fortsatt ikke helt å skjønne hva snukker mener... Hvem var det som skrev det opprinnelige innlegget som blei slettet da? Hehe, innviklet ;o) En anonym mus skrev et innlegg med forespørsel om link til en artikkel, jeg vet ikke hvem,men det er uvesentlig!Jeg skjønte ikke hvorfor favn reagerte så sterkt, men det kan jo være svar som jeg ikke har fått med meg(jeg så bare spørsmålet om linken). Men du har helt rett, nå sørget jeg selvfølgelig for at flere nysgjerrige sjekker innlegget(og saken) på webm.sida, så jeg burde ha svart der inne direkte under innlegget hennes selvfølgelig Istedet for at det ble en ny diskusjon her og ny omtale av saken! og ps. nickene retur og snukker er samme person! 0 Siter
Gjest sevenup Skrevet 13. mars 2003 Skrevet 13. mars 2003 Nå er ikke jeg favn, tråden usmaklig, og jeg reagerte også på den og skulle sende ett innlegg til Webmaster selv. Tråden var kun nysgjerrig og direkte uspislig:) Mvh eh...nå var det faktisk jeg som startet den tråden. Har ikke fått lest den ennå, men jeg ser her at det tydeligvis har satt igang noe "usmakelig". Jeg bare savnet ole på tv'n jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.