Gjest SnufseSara Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 I går gråt jeg hele kvelden uten å vite hvorfor. Jeg tror jeg hadde eggløsning, dvs er kommet til 10. dag på p-pillebrettet. Kan gråtetokten være hormonell, eller bør jeg gå mer inn i meg selv? (syns det er slitsomt) Flere der ute? 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 P-piller er vel laget for å hindre eggløsning...? 0 Siter
Gjest SnufseSara Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 P-piller er vel laget for å hindre eggløsning...? Å, er det det? Det har jeg isåfall glemt! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Hei! Jeg kan også veksle veldig i humøret.. Kan plutselig bli kjempe trist for ting som jeg vanligvis ikke reagerer på , eller jeg kan være veldig blid og glad uten noen åpenbar grunn. Jeg tror ikke jeg har noen "dypere" problemer som må analyseres selvom jeg ble helt på sippern i går da jeg leste noe halvtrist i en bok.. Føler meg jo litt sprø innimellom da, hvis noen ser meg mens jeg driver å overreagerer.. trøster meg med at jeg også er lett å glede.. Tror det er ganske vanlig:) 0 Siter
Gjest SnufseSara Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Å, er det det? Det har jeg isåfall glemt! Hva skal jeg skylde på da... 0 Siter
Gjest SnufseSara Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Hei! Jeg kan også veksle veldig i humøret.. Kan plutselig bli kjempe trist for ting som jeg vanligvis ikke reagerer på , eller jeg kan være veldig blid og glad uten noen åpenbar grunn. Jeg tror ikke jeg har noen "dypere" problemer som må analyseres selvom jeg ble helt på sippern i går da jeg leste noe halvtrist i en bok.. Føler meg jo litt sprø innimellom da, hvis noen ser meg mens jeg driver å overreagerer.. trøster meg med at jeg også er lett å glede.. Tror det er ganske vanlig:) Takk for den. Du er inne på noe vesentlig. Jeg er veldig følelsesmenneske. Kan begynne å grine bare jeg ser en gammel hund, eller ser et forelska par. Er selv forelska, og det er gjensidig. Likevel, gråter jeg når jeg tenker på forholdet, og vi har det veldig bra!? 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Å, er det det? Det har jeg isåfall glemt! Følelsene kan selvfølgelig ta en uforutsett humør-hormon-tripp uansett. Men hvis du føler deg generelt glad og sånn, tror jeg ikke det er så farlig. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Hva skal jeg skylde på da... Du skriver ikke hvor gammel du er, men jeg går utifra at dette kan være hormonelt. Hvis dette skjer ofte og du er generelt nedstemt og trist så er det et tegn på depresjon. Hvis dette skjer bare en gang i løpet av året og du synger og traller de andre dagene og synes livet er herlig så er ikke dette noe farlig. Tenk litt over om du hadde grunn til å gråte. Gråt er sunt og ingenting å skamme seg over. 0 Siter
fresja Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Jeg kom gråtende på jobb en gang for lenge siden. Kolleger prøvde å trøste og spurte hva som var galt. Jeg ante ikke. Jeg aner det fremdeles ikke. Men det var en engangsforeteelse. Men ellers renner tårene når jeg leser eller ser noe rørende eller trist. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.