morinor Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Jeg lurer litt på dette med stråling fra ulike apparater. Vi har i 8 år hatt trådløs telefon hjemme og den har blitt brukt flittig, siden jeg er skravlesyk..... Har hele tiden tenkt at det kanskje har vært skadelig, men har ikke hørt noe. Nå hørte jeg at det hadde vært et program på TV nylig om dette, og som sa at det kunne være skadelig..... I tillegg har jeg hatt klokkeradio på nattbordet - og det skal visstnok også være skadelig nå, det ble nevnt noe om det på nitimen for noen dager siden. Fikk vekkerklokke som er koblet opp til strømnettet (og som lyser opp i taket) til jul - er denne like skadelig som klokkeradioen? Prøver å finne saklig info om dette på nettet, men ofte står infoen i forbindelse med at noen skal selge ett eller annet produkt, og da blir jeg litt skeptisk. Er det noen her som har litt seriøs peiling eller som kan gi meg link til et sted der jeg finner mer info. Syns dette er ekkelt jeg, spesielt når jeg er plaget av hodepine og kjenner meg rar i hodet innimellom.... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 [morinor] og kjenner meg rar i hodet innimellom.... Det gjør jeg også. Alt er farlig, bl.a det du nevner, du må heller ikke spise chips, brød, melk osv. Men det som jeg synest er underlig, røyking er jo bevist - at det er livsfarlig! Klokker og telefoner er man ikke sikker på - foreløbig. 0 Siter
Gjest Svett sokk Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Statens strålevern er rett instans: http://www.nrpa.no/ 0 Siter
Gjest lækjarstudent Skrevet 13. mars 2003 Skrevet 13. mars 2003 Forskning tyder på at stråling fra telefoner ikke er farlig med hensyn til kreft i hvertfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.