Gå til innhold

lengden på håret..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Er det slik at det bare er andre jenter som synes at kort hår på jenter er fint?

Jeg har tøff kort frisyre, med masse lugg å sånn, og er fornøyd med den..

Dog hver gang jeg klipper meg får jeg en sånn slags tja- aktig tilbake melding fra typen..

Hører masse gutter som snakker om hvor pent langt hår er. Ingen har selvfølgelig guts nok til å si at kort hår er bad rett til meg..

Andre jenter derimot synes, og sier at jeg er fin på håret, spør hvor det er klipt o.l

Er det kjønnsforskjeller her? Er langt hår finest? Nysgjerrig:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96693-lengden-p%C3%A5-h%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått lignende tilbakemeldinger fra kjæresten min, håret har blitt kortere og kortere siste halve året. Men da jeg dro fram bilder fra sommerferien hvor jeg har 60 cm langt hår, da først så han hvor bra jeg kledde kort hår.

Han sier at det er noe med det å dra hendene gjennom det lange håret på jenta, og at det også er sexy når vi kaster på hodet og det lange håret flagrer.

Har fått lignende tilbakemeldinger fra kjæresten min, håret har blitt kortere og kortere siste halve året. Men da jeg dro fram bilder fra sommerferien hvor jeg har 60 cm langt hår, da først så han hvor bra jeg kledde kort hår.

Han sier at det er noe med det å dra hendene gjennom det lange håret på jenta, og at det også er sexy når vi kaster på hodet og det lange håret flagrer.

Håret mitt er ikke helt kort heller da, (enda) det er rett under ørene...

Jeg er litt ambivalent til dette. Jeg vet at jeg kler kort hår best, da blir ansiktet mitt mindre rundt. Samtidig sparer jeg til langt nå fordi jeg hverken har råd til eller gidder fly til frisøren og klippe hver 5. uke som må til for å vedlikeholde en kul kort sveis.

Langt hår er bare fint om det er stelt godt. Pistrete tynt hår er ikke fint når det er langt. Det vil vel kanskje si at man bør gå til frisør hver 5. uke uansett? *sukk* Hår er veldig fint, men ikke på meg. ;o)

Annonse

Unge jenter er søte med langt hår, men ellers? Nei.

Langt hår er helt håpløst på 9 av 10. Det mest håpløse tilfellet jeg var ute for var i en butikk. Hun som jobbet der hadde laaangt, brunt hår. Hele framtoningen var sørgelig nitrist. Hun hadde vunnet mye på å klippe av 70 cm.

Kort eller halvlangt hår gjør de aller fleste yngre, søtere og mer typete.

Jeg liker best at jentene har litt lengde på håret, det betyr ikke at noen ikke kler kort hår. Men veldig kort hår på jentene synes jeg blir litt for gutteaktig, blir for lite feminint rett og slett.

Halvlangt hår er flott, er det unge jenter kan de ha veldig langt hår. Men er de over 40 er det greit med halvlangt, synes nå jeg.

Gjest ikke undertegnet

Når en er ung kan en velge. Når en blir middelaldrende er det svært få kvinner som er fine med helt langt hår (synes jeg). Langt hår 'drar' trekkene nedover. Halvlangt eller kort er fint da.

Og JA jeg tror mange gutter liker langt hår, ihvertfall på unge jenter.

Gjest Pricilla

jeg synes kort hår er fint på noen jenter, akkuratt som ejg synes langt hår er fint på noen... En tøff kort frisyre på en som har ansikt til det er stilig! Tror gutter flest vil foretrekke langt hår (er mer femi sier i hvert fall de jeg har pratet med om hår). Da ejg sa jeg skulle klippe meg kort igjen til samboern sa han NEI... : ) Skulle bare se reaksjon jeg da.. Har hatt kort hår flere ganger, så skal jeg spare så kommer jeg til litt over skuldrene så har jeg klipt det igjen. Nå er ejg fast bestemt på å spare! : )

Tjaaa - ikke godt å si!

jeg har hatt langt hår, alltid en suksess hos mannfolka, men da jeg klipte meg kort-kort for noen år siden fikk jeg _veldig_ mange positive tilbakemeldinger fra gutter/menn.

Nå har jeg mellom-kort hår, som er en enkel og grei frisyre som _jeg_ trives med. Gubben foretrekker dog at jeg har langt hår. Så kanskje jeg inngår et kompromiss: Halvlangt...

Annonse

jeg synes kort hår er fint på noen jenter, akkuratt som ejg synes langt hår er fint på noen... En tøff kort frisyre på en som har ansikt til det er stilig! Tror gutter flest vil foretrekke langt hår (er mer femi sier i hvert fall de jeg har pratet med om hår). Da ejg sa jeg skulle klippe meg kort igjen til samboern sa han NEI... : ) Skulle bare se reaksjon jeg da.. Har hatt kort hår flere ganger, så skal jeg spare så kommer jeg til litt over skuldrene så har jeg klipt det igjen. Nå er ejg fast bestemt på å spare! : )

Bestemmer mannen din hvordan håret ditt skal være???

De fleste menn liker feminine/sensuelle kvinner.

Langt hår forbindes med femininitet/sensualitet.

Slik er det :-)

Sensualiteten sitter da vel ikke i håret, min gode mann.Den sitter i auraen, i væremåten, i øynene, måten å bevege kroppen på. Utstrålingen. Og tenk deg en kvinne med et grovmeislet ansikt. Hun blir nesten mannhaftig med langt hengende hår. Nei, noen kler mora og noen kler dattera. Sånn er det bare.

Selv kjører jeg safe og sverger til halvlangt. Ikke så kort at det må styles og dilles med. Ikke så langt at det henger i veien når man skal suge pikk og den slags.

Unge jenter er søte med langt hår, men ellers? Nei.

Langt hår er helt håpløst på 9 av 10. Det mest håpløse tilfellet jeg var ute for var i en butikk. Hun som jobbet der hadde laaangt, brunt hår. Hele framtoningen var sørgelig nitrist. Hun hadde vunnet mye på å klippe av 70 cm.

Kort eller halvlangt hår gjør de aller fleste yngre, søtere og mer typete.

Og unge jenter er under 25 år ??

Hm....burde kanskje klippe av meg det lange håret jeg da ; så får jeg heller ta skillsmissen etterpå ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...