Gå til innhold

Blir brått usikker på om andre vet mer om mitt kjønn enn meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest Creativiaen
Skrevet

Jeg får så utrolig mye mail hver dag fra omtenksomme og snille mennesker som vil forbedre mitt sexliv. De mener virkelig at hvis jeg forlenger og forstørrer penisen min så får jeg bedre sexliv. De bruker mitt navn i mailen - et navn, som jeg tror, er norges (og verden ellers) mest brukte jentenavn!

Det er det som gjør meg forvirret.

Vet alle andre bedre enn meg om jeg er mann eller kvinne?

Eller er det "in" med 15 cm lang klitoris? *forvirra*

Skrevet

Pleide også å få slike mail, helt tydelig noen som ikke sjekker navnene før de sender mail. Men de er nå blokkert og har ikke sett noen på lenge. :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg kan som andremann anbefale en i plastikk, silikon eller noen av de andre myke og pulserende materialene og elektromekaniske mekanismene med multifunksjoner, i flg flere her. Å forlenge eksteriøret på makkanikken må betinge at den indre fysiologien din gir rom for dette, ellers kan grenser sprenges. F eks kan du få ekstremt utstående ører, øyne eller tunge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...