Gjest Creativiaen Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Jeg får så utrolig mye mail hver dag fra omtenksomme og snille mennesker som vil forbedre mitt sexliv. De mener virkelig at hvis jeg forlenger og forstørrer penisen min så får jeg bedre sexliv. De bruker mitt navn i mailen - et navn, som jeg tror, er norges (og verden ellers) mest brukte jentenavn! Det er det som gjør meg forvirret. Vet alle andre bedre enn meg om jeg er mann eller kvinne? Eller er det "in" med 15 cm lang klitoris? *forvirra* 0 Siter
Tornerose Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Pleide også å få slike mail, helt tydelig noen som ikke sjekker navnene før de sender mail. Men de er nå blokkert og har ikke sett noen på lenge. :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Jeg kan som andremann anbefale en i plastikk, silikon eller noen av de andre myke og pulserende materialene og elektromekaniske mekanismene med multifunksjoner, i flg flere her. Å forlenge eksteriøret på makkanikken må betinge at den indre fysiologien din gir rom for dette, ellers kan grenser sprenges. F eks kan du få ekstremt utstående ører, øyne eller tunge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.