Gå til innhold

De som vurderer brystforstørrelse, les videre!


Gjest ikkelengerdårligselvfølelse

Anbefalte innlegg

ganskesikker

Hei. Jeg sitter å moter meg opp for å ringe å bestille konsultasjon akkurat nå! Har bestemt meg, men er nervøs likevel. Er redd for at de skal bli for store eller at alle kan se at det er silikon. Har så å si ingenting fra før. Knapt jeg fyller en a-cup. Og de ble enda mindre etter at jeg ble mamma for 7 mnd siden. Jeg har tenkt på dette i mange år, og det siste året har jeg omtrent ikke tenkt på annet. Det er eneste løsning for meg. Hvis det er noen her nå som kan backe meg opp litt, setter jeg utrolig stor pris på det!!! Har ikke turt å si det til andre enn samboeren min, og han støtter meg, men det hadde vært godt å snakke med noen som har gjennomgått det samme. Svar mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikkelengersådårligselvfølelse

Ja,nå er det avgjort. Var på Volvat i går og har nå fått time til operasjon.Tirsdag 8.april! Jeg gruer meg faktisk litt.Fikk ikke sove i natt fordi jeg bare lå og tenkte på dette her.

I går snakket vi en siste gang ang.str. Jeg sa at jeg ønsket minst mulig. Legen mener at vi burde gå for 295ml for å få best resultat.Han mener jeg ikke skal bekymre meg for at det blir for stort i og med at jeg blant annet har ganske lite kjertelvev.Jeg blir vel nødt til å stole på han...Han vet mine ønsker om at jeg ikke vil ha for store bryster,så jeg regner med han vet hva han gjør når han velger protese.

Trenger litt feedback på dette fra dere.Jeg er småbekymret... Akkurat nå hadde jeg trengt noen beroligende ord om at dette går bra...

Så fint at det endelig er avgjort! Jeg er glad på dine vegne. Siden du vil ha så små som mulig, må jeg innrømme at 295 ml er mye, men det er kun fordi at du som du sier vil ha små. Blir jo en ganske solid størrelse det her... Jeg ville nok ha gått for 265 ml, men du er kanskje ikke enig. Det blir nok bra uansett. Håper du finner ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ei som lurer

Så fint at det endelig er avgjort! Jeg er glad på dine vegne. Siden du vil ha så små som mulig, må jeg innrømme at 295 ml er mye, men det er kun fordi at du som du sier vil ha små. Blir jo en ganske solid størrelse det her... Jeg ville nok ha gått for 265 ml, men du er kanskje ikke enig. Det blir nok bra uansett. Håper du finner ut av det :)

Uff nå blir jeg bekymret...

Jeg har jo sagt til legen at jeg vil ha minst mulig, så hvorfor anbefaler han da 295ml? Han mener jeg ikke skal bekymre meg for at de blir for store...

Men nå er protesene og alt annet bestillt.Jeg får vel bare stole på han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har vurdert brystforstørrelse i lang tid, så jeg ble kjempeglad over å få lese litt informsajon fra noen som ha vært oppe i dette selv:-)

Jeg har så og si ingen bryster i det hele tatt, 70a er ofte for lite... Jeg er ikke ute etter Pamela Anderson-bryster, men rett og slett bryster som passer til kroppen min og som gjør at jeg slipper å gå med innlegg i bh'n.. Hadde vært deilig å kunne bruke klær, og ikke minst undertøy, uten å hele tiden tenke på hvordan klærne blir sittende på kroppen ettersom jeg er helt flatbrystet! Har vurdert dette i ca 1 1/2 år så jeg føler med VELDIG klar for å gjøre det nå.. Har fått tilsendt informasjon fra Clinic Nobel og Fornebuklinikken, er det noen som har erfaringer fra disse klinikkene? Eller er det noen som har noen kirurger/klinikker å anbefale meg? Blir glad for all tilbakemelding:-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkelengersådårligselvfølelse

Uff nå blir jeg bekymret...

Jeg har jo sagt til legen at jeg vil ha minst mulig, så hvorfor anbefaler han da 295ml? Han mener jeg ikke skal bekymre meg for at de blir for store...

Men nå er protesene og alt annet bestillt.Jeg får vel bare stole på han da?

Hei, og beklager det sene svaret! Har du sjekka størrelse med ris? Ta 265 ml, og se om det er ok, og husk at det blir noe større i virkeigheten. Hvis du synes det er nok, så kan de minske protesen, ved å tappe ut litt av silikonen etter hva jeg har lært. Jeg ønsker deg lykke til! Og jeg håper du sender melsing etter operasjonen og forteller hvordan det gikk! Hvis du skulle komme til å føle deg elendig, så hjelper det kanskje og prate med en som vet hvordan det er. Men la oss håpe du slipper det :)

Til neste gang...

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Ei som lurer

Hei, og beklager det sene svaret! Har du sjekka størrelse med ris? Ta 265 ml, og se om det er ok, og husk at det blir noe større i virkeigheten. Hvis du synes det er nok, så kan de minske protesen, ved å tappe ut litt av silikonen etter hva jeg har lært. Jeg ønsker deg lykke til! Og jeg håper du sender melsing etter operasjonen og forteller hvordan det gikk! Hvis du skulle komme til å føle deg elendig, så hjelper det kanskje og prate med en som vet hvordan det er. Men la oss håpe du slipper det :)

Til neste gang...

Lykke til

Hei hei!

Ville bare se innom her å fortelle at alt har gått helt supert med operasjonen og alt ting.

Har hatt lite vondt,og fått masse god hjelp.

Er kjempe fornøyd med resultatet. 295ml var ikke for mye i det hele tatt. Har nå fått en B-cup,enda brystene er litt hovne. Og så ser det veldig naturlig ut. Herlig! Angrer ikke et sekund!

Klem fra fornøyde meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikkelengersådårligselvfølelse

Hei hei!

Ville bare se innom her å fortelle at alt har gått helt supert med operasjonen og alt ting.

Har hatt lite vondt,og fått masse god hjelp.

Er kjempe fornøyd med resultatet. 295ml var ikke for mye i det hele tatt. Har nå fått en B-cup,enda brystene er litt hovne. Og så ser det veldig naturlig ut. Herlig! Angrer ikke et sekund!

Klem fra fornøyde meg

Wiiiiiii :D Jeg er så glad for at det ble bra! Jeg har lurt på hvordan det har gått i noen dager nå. Har du fortalt det til foreldrene dine? Har du hatt mye smerter? Opp til B-cup er jo en del det ;) Jeg bruker A forsatt jeg, men sprtsBHen var B, for den finnes ikke i Acup. Jeg er så glad for at det ble fint!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Har det topp

Wiiiiiii :D Jeg er så glad for at det ble bra! Jeg har lurt på hvordan det har gått i noen dager nå. Har du fortalt det til foreldrene dine? Har du hatt mye smerter? Opp til B-cup er jo en del det ;) Jeg bruker A forsatt jeg, men sprtsBHen var B, for den finnes ikke i Acup. Jeg er så glad for at det ble fint!!!

Hei ikkelengersådårligselvfølelse!

Var innom forumet og tenkte jeg skulle skrive litt her igjen.

Nå er det to mnd. siden operasjon, og alt har gått og er bra. Har fått en B-cup som jeg trives godt med. Det er jo så kjekt å kjøpe sommerlær nå!

Mamma er snill og fortsår. Hun er bare glad for at alt har gått så bra. Og min samboer er lykkelig for at han har fått en strålendes fornøy kjærest tilbake.

Hvordan går det med deg? Har du det fint?

Mange sommerhilsner fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Medic1365380653

Hei hei!

Ville bare se innom her å fortelle at alt har gått helt supert med operasjonen og alt ting.

Har hatt lite vondt,og fått masse god hjelp.

Er kjempe fornøyd med resultatet. 295ml var ikke for mye i det hele tatt. Har nå fått en B-cup,enda brystene er litt hovne. Og så ser det veldig naturlig ut. Herlig! Angrer ikke et sekund!

Klem fra fornøyde meg

Hei på deg! Lenge siden du var inne her sikkert, siden du ble operert i 2003. Nå er det min tur og jeg skal også på Volvat Bergen. Skal opereres av Haga, slik du også sikkert ble. Da antar jeg du fikk anatomiske proteser, da han absolutt vil bruke det. Jeg har egentlig lyst på runde, og er derfor veldig i tvil. Har du noe å fortelle om dine proteser? Har du noengang hatt mulighet for å sammenligne runde kontra anatomiske. Ville bli glad hvis du gidder å svare meg! PS Hvor lenge brukte du sports BH og hvilken type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...