Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenkt å kjøpe en ny mobil, den gamle er ødelagt, har tenkt litt på Siemens A50, har noen denne og er den bra for voksene damer , trenger ikke så mye spill og andre unyttige ting.

Gjest Undetegnet
Skrevet

Alt er vel bedre enn Nokia, er det ikke?

Skrevet

Alt er vel bedre enn Nokia, er det ikke?

Personlig synes jeg alt annet enn Nokia er slitsomt! Har hatt Nokia i mange år, aldri vært plaga. Kun positive opplevelser...

Skrevet

Eller en enkel Nokia. Har selv 3310 (det er vel kommet minst to nyere utgaver siden denne), og den er glimrende. Synes jeg. Det finnes spill på den, men de behøver du jo ikke å bruke? Kjekk huskelapp-funksjon, også.

mvh

Gjest Undetegnet
Skrevet

Personlig synes jeg alt annet enn Nokia er slitsomt! Har hatt Nokia i mange år, aldri vært plaga. Kun positive opplevelser...

Da er du heldig. Nær en tredjedel av telefonene må til reparasjon på en eller annen måte, ny software etc., viser det seg. Nesten alle de jeg kjenner har Nokia, og alle har måtte legge inn ny software etter en stund. Selv har jeg ikke mobil, og har ikke bruk for det heller. Sånn vanlig ledningstelefon er mer enn nok mas.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...