Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var ute og prøvde den nye VW Phaeton en tur sist fredag:-)

W12 rules!! (420HK.....)

Men jeg er enig i at den nye Audi Nuvolari er hakket vassere for de som ikke skal ha med hele familien - som meg:-)

"Phat-one" er sikkert en opplevelse, selv om jeg ikke helt skjønner kanibaliseringsstrategien til VAG- konsernet. Men denne nye Audien er noe av det råeste designmessig jeg noen sinne har sett i en bil. Her har du 30 årenes aggresive industrialiserte funksjonalisme i et moderne formspåk. Det slår en at man virkelig slåss mot naturkreftene i denne.. :-)

Og, jeg trenger ikke stasjonsvogn for å kjøre til jobben! En liten farsbil, så kan mor ta A6'en. :-D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96805-ny-audi-m%C3%A5-sees/#findComment-543599
Del på andre sider

"Phat-one" er sikkert en opplevelse, selv om jeg ikke helt skjønner kanibaliseringsstrategien til VAG- konsernet. Men denne nye Audien er noe av det råeste designmessig jeg noen sinne har sett i en bil. Her har du 30 årenes aggresive industrialiserte funksjonalisme i et moderne formspåk. Det slår en at man virkelig slåss mot naturkreftene i denne.. :-)

Og, jeg trenger ikke stasjonsvogn for å kjøre til jobben! En liten farsbil, så kan mor ta A6'en. :-D

Helt enig med deg. Får bare håpe at dette ikke bare blir et fremtidsstudie og et "show off" - men at den faktisk blir satt i produksjon....

For selv om den neppe kommer i en "utførelse" som passer min lommebok, så blir den vel verdt å se (og høre) på!!

Så får jeg heller kose meg med R1'en som uansett vil ta den i aksellerasjonen....:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96805-ny-audi-m%C3%A5-sees/#findComment-543612
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...