Gå til innhold

Spisested i Oslo.... Trenger tips!

Anbefalte innlegg

Gjest snupper-som-dupper
Skrevet

Vi er en jentegjeng (ca 8 stk) på gjennomsnittlig 25 år. Vi skal ut å spise i Oslo på lørdag kveld.

Er det noen som har tips om et ok sted?

Vi ønsker at det skal være enkelt og rimelig, men noen hakk over McDonalds, da!!!! Helst i området sentrum/bislett/majorstuen.

Gjest Dubreuilh
Skrevet

Må omgivelsene være fine og servitørene snakke norsk?

Skrevet

Må omgivelsene være fine og servitørene snakke norsk?

Mr.hong. Det ligger like ved rådhuset

Skrevet

Cafe M på Majorstuen. Collets Cafe i Colletsgate. Pasta Basta i Underhaugsveien (like ved Bogstadveien).

Skrevet

Mother India rett ved Bislett. All annen indisk jeg har smakt bleikner i forhold. Priser ca på 160-170 kroner for en hovedrett. Lite og intimt. Hyggelig, med andre ord:-)

Skrevet

Mr Hong ligger etter min mening flere hakk _under_ McDonalds.

Skrevet

Jeg henger meg på musikerens svar, Mother India er veldig bra. Ellers har du Agra på Aker Brygge (også indisk), Dinner i Stortingsgaten (kinesisk) og El Granada i Valkyriegaten (spansk).

Skrevet

Jeg henger meg på musikerens svar, Mother India er veldig bra. Ellers har du Agra på Aker Brygge (også indisk), Dinner i Stortingsgaten (kinesisk) og El Granada i Valkyriegaten (spansk).

Skrevet

Cafe M på Majorstuen. Collets Cafe i Colletsgate. Pasta Basta i Underhaugsveien (like ved Bogstadveien).

Hvordan er det på Collets Cafe? Hva slags mat serverer de der? Prisklasse?

Gjest Pricilla
Skrevet

: )

Gjest QuePasta
Skrevet

: )

Hører ikke dette hjemme på seksual-forum?

Gjest Pricilla
Skrevet

På Nybrua på Grunerløkka ligger delicatessen - det er tapasrestaurant. DE har kjempegod mat og er rimligere enn alle andre tapas-restauranter. Det er hyggelige servitører der, og er kjempekoselig. Tror nok du må bestille bord til 8. Er koselig å sitte å småspise og drikke litt.. : ) Skravle masse og momse litt til..

Ellers så er Mona Lisa hyggelig. Der har de god mat, og ok pris. (En av de rimelige).

Eller så har du kaktus på majorstua... Der er det også koselig, greie priser. Masse unge folk og god mat.

Kos deg da! : )

Gjest Aandily
Skrevet

Brasserie 45.. rett over studenten.. der har de nydelig mat, og det er ikke dyrt der! Er der omtrent hver gang vi er ute!

Eller Bombay på egertorget.. nydelig mat:0) Indisk forresten!

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvordan er det på Collets Cafe? Hva slags mat serverer de der? Prisklasse?

Mat på Collets Cafe...? Aldri sett noen spise der.

Gjest malun
Skrevet

Hører ikke dette hjemme på seksual-forum?

*knegg*

• 2 uker senere...
Skrevet

Mat på Collets Cafe...? Aldri sett noen spise der.

De har kjempegod mat der! Meny fra ca 60 til 115 kr. Hamburger (the american way), gratinerte reker, quesedillas, kyllingsandwich, suppe osv. Masse for pengene, veldig delikat mat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...