Gå til innhold

Bul over beltet


magnus

Anbefalte innlegg

Har etterhvert fått sånn merkelig utvekst over beltet. Har spesielt kommet nå i det siste. Er det grillmaten jeg er allergisk mot? Har nemlig blitt mye av det i det siste.

Bulene begunte først på begge sidene, men har etterhvert spredd seg fremover. Så meg i speilet her om dagen og oppdaget til min store forskrekkelse at det hadde lagt seg en slags pølse på ryggen også! Ja, bruker ordet pølse da det er noe jeg er veldig glad i.

Ser med skrekk på dette her, håper noen kan hjelpe meg og forklare meg hva dette kan være. Håper ikke det er pølsene jeg ikke tåler, kanskje jeg bør bytte merke? Er veldig glad i Chef og Leiv Vidar sine.

Håper noen kan hjelpe og på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er gravid magnus min!!!!

Å, så lykkelig jeg er.

Nå må vi gifte oss!!

Føkk!! Har nå riktignok ikke hatt mens på en god stund, men..

Hvordan er svigermor?? Sur og sinna, alltid kritisk og synes jeg er for god for dattera si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -magnus. Det høres nok ut som om det er blitt litt for mye Chef og Leiv Vidar,selv om det smaker veldig godt.Du må nok tenke litt videre mtp.kost og mosjon utover høsten.

For en sikker vurdering må du rådføre deg med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...