Gå til innhold

Brrrrrrrr.....*skjelve*


Gjest Lighter

Anbefalte innlegg

Jeg er jo motivert i den forstand at jeg syns det er dyrt og ekkelt og flaut osv. men vegrer meg mot det ubehaget jeg vet kommer. Det er lenge siden jeg holdt opp så lenge at jeg syns røykesuget ga seg, for meg har det vært overkommelig i ca 5 dager for så å bli mer vanskelig.

Det er derfor jeg foretrekker metoden på å trappe ned til sigaretter med lavere nikotininnhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.....sant nok, men i natt virker det der bare som bagateller. ;-)

Bra du sa det ble værre etter ca. fem dager. Alle har det ikke likt vet jeg, men jeg har hørt av så mange at alt gikk så meget bedre etter bare tre dager... Den fjerde og femte dagen min har vært heller gledesløse....men altså er det ikke så unormalt å få det ille såpass seint heller da....nå skal jeg gå og legge meg uten å ta en kveldsrøyk.....og håpe på at jeg kunne drømme en skikkelig livat drøm om et skikkelig magadrag!!! :-))

Koselig å høre fra dere begge både En_mamma og Dorthe.

Kanskje om hundre år kan jeg komme og røske opp i dere og motivere dere ei natt dere trenger det....

kanskje...........

Gå å legg deg nå og ikke ta den jævla kveldrøyken. Den gjør bare at du har mer lyst til å røyke i morgen. Det blir snart bedre skal du se.

Håper jeg har vært til litt hjelp selv om jeg røyker som bare det sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IngenLurerDenneGuttenHome

Men nå har du tatt din siste og du har plaget deg selv i en hel uke. Hvis du tar en røyk nå har du plaget deg selv helt unødvendig. Så stå på og klarer du det synes jeg du er kjempeflink. Husk at det verste er over på 3 uker.

Jeg er litt missunnelig fordi jeg røyker altfor mye og har store problemer med å slutte.

Et tips er å lese boka til Alan Carr, endelig ikkerøyker.

Fy Dorthe - slutt å røyk!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IngenLurerDenneGuttenHome

Ja, men jeg klarer ikke. Tror ikke jeg er skikkelig motivert nå i alle fall.

Til hva - å finne link mener du? Nei, det trenger du ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest IngenLurerDenneGuttenHome

Blæh.........

He-he, mista tråden og blanda denne opp i en annen. Hvor lenge har du vært røykfri nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, mista tråden og blanda denne opp i en annen. Hvor lenge har du vært røykfri nå da?

Ca 20 minutter tenker jeg. Jeg får ta meg en røyk nå. Plager ikke et menneske, minstemann sover i den andre enden av leiligheten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest G-dronningen

jeg ble veldig inspirert av den boka og sluttet, men så begynte jeg dessverre igjen etter endel uker (dritt) og nå funker ikke Carr-boken i det hele tatt for meg men fordi jeg har lest boken har jeg også mistet litt troen på nikotinerstatning og på viljestyrkemetoden. Faen.

Viljestyrke har du så absolutt! Dog - finnes det jo mange nivåer og plan av det også. Poenget er nok uansett at du tenker på det hele tiden - og som alle vet - teori er så mye lettere enn praktisk. Det kommer ingen rett tid til å slutte:-). Viljen til å slutte helt har du nok ikke nådd helt riktig ennå - men det er nok håp for deg også:-) - men det er viktig at du prøver - men enda viktigere er det jo at du ikke blir så kjempeskuffa for hver gang du "tryner". Øvelse gjør nemlig mester:)

Klem fra G-dronningen som ikke hørte noe fra deg etter vinterferien....den ble tydeligvis lang:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viljestyrke har du så absolutt! Dog - finnes det jo mange nivåer og plan av det også. Poenget er nok uansett at du tenker på det hele tiden - og som alle vet - teori er så mye lettere enn praktisk. Det kommer ingen rett tid til å slutte:-). Viljen til å slutte helt har du nok ikke nådd helt riktig ennå - men det er nok håp for deg også:-) - men det er viktig at du prøver - men enda viktigere er det jo at du ikke blir så kjempeskuffa for hver gang du "tryner". Øvelse gjør nemlig mester:)

Klem fra G-dronningen som ikke hørte noe fra deg etter vinterferien....den ble tydeligvis lang:-))

Hei Dronningen :)

Flott navn da!

Vinterferien ble lang ja..jula varer helt til påske. Alt går liksom i ett kjør hele tiden, den dagen eller kvelden timeplanen er ledig til å ringe gamle venner og finne på noe hyggelig - den er bare ikke kommet :(

Hvor langt er du kommet i ferieavviklingen da? Noe ledig i filofaxen?

Klem fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...