Gå til innhold

Fortsatt ømme bryster


tiana1365379941

Anbefalte innlegg

tiana1365379941

Jeg er 18,5 år, og fortsatt er brystene mine ømme. Det kjennes ut som om de vokser ennå. Jeg kom sent i puberteten, men burde de ikke være ferdig utviklet nå? Jeg lurer også på hvorfor brystene kjennes mye fastere enn andre kroppsdeler. Det er jo ikke muskler i dem? Gir dette seg når de er ferdig utviklet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Relax. Du er nok ennå under utvikling, og hvis brystene dine er fastere enn andre kroppsdeler bør du være fornøyd med det. De blir fort nok slappere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -tiana. Brystene dine kan fortsatt være i utvikling selv om du er 18,5 år.Ømheten kan ha hormonelle årsaker,som da kan være vanlig.Brystene består av bla.bindevev,fettvev, og kjertler,og denne sammensetningen gjør at de i yngre alder er faste,men dette avtar med årene pga.endringer i sammensetningen,og kanskje særlig etter amming.

For en sikker vurdering må du rådføre deg med egen lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...