Gå til innhold

tørr penis etter vask


Gjest gutt nitten

Anbefalte innlegg

Gjest gutt nitten

Hei. Har et lite problem. Jeg brukte canestene fordi jeg trodde jeg hadde en soppinfeksjon, men det stemte ikke. Etter dette har jeg fått problem med at forhuden klistrer/henger seg fast i hodet etter at jeg har vasket meg med asan. (og varer til neste gang jeg vasker meg). Jeg hadde ikke dette problemet før behandlingen, og nå begynner det å PLAGE meg! fører til broblemer når jeg onanerer og når dama mi gjør det med meg. Blir sårt og vondt!!:( FRUSTRERENDE!!!!!!

Er det noe jeg kan gjøre for å få oppigjen produksjonen av det stoffet som smører? Har dere andre råd? Er det noen andre som har opplevd dette? Erfaringer? vil bare ha SERIØSE svar!

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -gutt nitten. Dette er en mulig etterreaksjon på bruk av Canesten,og evt.overdreven vask.Du kan evt.prøve å redusere hyppigheten på vask til en gang om dagen,og en periode bare vaske forsiktig med lunkent vann.Dette skal normalt sett alltid rette seg.

Prøv evt.forum for urinveier,da spesialisten kanskje har andre råd i tillegg.

For en sikker vurdering må du rådføre deg med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...