Gå til innhold

Ikke fuglelopper!


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg har skrevet inn tidligere at jeg og kjæresten har "dyr" i sengene våre, som gir oss små bitt som klør. Jeg fikk som svar det dette var fuglelopper, og at det var bare å skifte klærene som vi brukte og skifte på sengene våre.

Jeg har sprayet soverommet mitt med Radar, varmet det opp til over 25 grader i flere timer, for så å kjøle det ned til ca.10 grader. Skiftet på sengen, luftet sengeklærne, banket dem og støvsuget madrassen. I tillegg har jeg vaske det meste av klærne mine, tatt badstue, og tatt på meg klær som jeg viste var helt reine. Men jeg får fremdeles små kløende bitt.

Hjelp, hva skal jeg gjøre for å bli kvitt disse "dyrene"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Jeg har skrevet inn tidligere at jeg og kjæresten har "dyr" i sengene våre, som gir oss små bitt som klør. Jeg fikk som svar det dette var fuglelopper, og at det var bare å skifte klærene som vi brukte og skifte på sengene våre.

Jeg har sprayet soverommet mitt med Radar, varmet det opp til over 25 grader i flere timer, for så å kjøle det ned til ca.10 grader. Skiftet på sengen, luftet sengeklærne, banket dem og støvsuget madrassen. I tillegg har jeg vaske det meste av klærne mine, tatt badstue, og tatt på meg klær som jeg viste var helt reine. Men jeg får fremdeles små kløende bitt.

Hjelp, hva skal jeg gjøre for å bli kvitt disse "dyrene"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pål Sand, almenlege

Kjære(Anonymous).

Jeg er enig i at dette kan være lopper,men det kan også være Skabb el.Midd.Det høres ut som dere har gjort alt som skal gjøres med hensyn på hygienen.Skabb kan evnt.behandles med Skabbmiddel som fåes reseptfritt på apoteket.Middallergi kan evnt.behandles med allergitabletter som også fåes reseptfritt på apoteket.Hvis plagene vedvarer,bør dere oppsøke lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pål Sand, almenlege

Kjære(Anonymous).

Jeg er enig i at dette kan være lopper,men det kan også være Skabb el.Midd.Det høres ut som dere har gjort alt som skal gjøres med hensyn på hygienen.Skabb kan evnt.behandles med Skabbmiddel som fåes reseptfritt på apoteket.Middallergi kan evnt.behandles med allergitabletter som også fåes reseptfritt på apoteket.Hvis plagene vedvarer,bør dere oppsøke lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...