Gå til innhold

Kvifor er du på dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• misjonær

8

• Ulv I Faarikaal

5

• conan

3

• favn

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest appendix

For å finne opplysninger om saker jeg er opptatt av.

For å diskutere med folk som har samme problemer eller samme gleder som meg.

For å kunne få ut litt irritasjon ved å lese alle umåtelige idiotiske innlegg (i mine øyne) som enkelte skriver her inne. Da slipper innestengt irritasjon å gå ut over mine nærmeste.

For å få litt positiv input fra mange av de her inne som er umåtelig mye 'bedre' enn meg (i mine øyne) på enkelte av livets områder.

For å slippe å tenke når det er noe som er vanskelig i livet mitt.

Gjest appendix

Trenger man noen grunn ?

Man TRENGER ikke noen grunn, men alle HAR en grunn. Men det er ikke alle som innser hva denne grunnen er.

Hvis dette blir et substitutt for RL, så har vedkommende et problem.

Noen nick går igjen her så ofte at en gjør seg sine tanker.

Selv så er jeg av dem som er her pga at jeg ikke er 'bra' nok for RL for tiden. Så jeg er pt av substitutt-typen. Men jeg INNSER det ihvertfall, og jobber med å ikke ha BEHOV for å være her.

Ulv I Faarikaal

Man TRENGER ikke noen grunn, men alle HAR en grunn. Men det er ikke alle som innser hva denne grunnen er.

Hvis dette blir et substitutt for RL, så har vedkommende et problem.

Noen nick går igjen her så ofte at en gjør seg sine tanker.

Selv så er jeg av dem som er her pga at jeg ikke er 'bra' nok for RL for tiden. Så jeg er pt av substitutt-typen. Men jeg INNSER det ihvertfall, og jobber med å ikke ha BEHOV for å være her.

Kjedsomhet, er det en grunn ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...