Gå til innhold

FU : Har du KATT?

Anbefalte innlegg

Gjest Hayley
Skrevet

Nei, fy f...

Hater de dyra. Skiter ned hagen og smyger langs veggene!

Skrevet

Ja.

P.t. 5, som er altfor mange.

Liker dyr, og orker ikke la noen avlive kattene.

Det er også minst 40-5 nabokatter som spiser opp maten for kattene mine. Noen får mat inne, men jeg har et par som helst spiser ute.

Aner jeg en konkurrent;)

Bra vi ikke bor i samme nabolag da;)

Har bare to jeg nå da, men så her jeg to stk hunder og da!

Men på det værste har jeg hatt 6 og to dogs og hele nabolagets og områdets surrugatmor!

Vetrinæren spurte meg en gang om hvor mange katter jeg EGENTLIG hadde, hun hadde forundret seg over dette at jeg hadde sååå mange forskjellige katter!

Det er hele nabolaget det svarte jeg da:)

Grunne er at jeg elsker dyr, alle dyresorter og jeg likerdyr rundt meg, dyr er terapi, og de hører alltid på deg hva du enn nå må ha på hjertet!

Gjest Creativiaen
Skrevet

Det kan nok høres ut som meg ja :)

Var riktignok "bare" gravid med tvillinger, de fylte 1 år nå 2.februar.

Men altså... *kremt* Burde jeg vite hvem du er? :)

Heh, nei. Vet ikke jeg. Jo? Jeg snakket med deg med nicket Kreativia på #dolmammaer tidligere. Ikke privat, bare på kanalen.

Gjest katte-elsker
Skrevet

Ja jeg elsker de sjønne dyra. Har for tida 11 stk Norske Skogkatter med stamtavle.

Har ikke kattene løpende rundt i nabolaget, men har tre kattegårder til gjengen i hagen + at de kan komme inn gjennom dør når de vil. Går helt fint med så mange da.

Skrevet

Nei, og det kunne heller ikke falle meg inn i halvfylla og få noe slikt jævelskap i hus.

Gjest tålmodig
Skrevet

Nei, og det kunne heller ikke falle meg inn i halvfylla og få noe slikt jævelskap i hus.

så så..hvordan har vi det i dag da?

Skrevet

En pus (ekte bakgårdsmiks)

Skaffet meg pus for selskap og kos, lite ante jeg da at jeg skulle få en pelskledd tyrann i hus. Heldigvis blir katta holdt i sjakk av den enorme bikkja.

Skrevet

Heh, nei. Vet ikke jeg. Jo? Jeg snakket med deg med nicket Kreativia på #dolmammaer tidligere. Ikke privat, bare på kanalen.

Å ja, da demrer det kanskje litt :)

Litt flaut om det er noen man burde vite hvem er, også har man ikke peiling :)

Skrevet

Ja, vi har katt. I dag...

Ei gammal, sær frøken på 13 år. Vanlig huskatt, svart og hvit. Skaffet oss henne fordi vi er veldig glad i katter.

I morgen har vi dessverre ikke katt lenger. Hun har begynt å tisse overalt, på bager, sko, klær og rett på gulvteppet. Dette går dessverre ikke lenger, vi lever med en evig eim av kattepiss i huset. Så i morgen skal vi til veterinæren og gi henne en sprøyte. Føler meg som en skikkelig bøddel...

Skal nok få oss en ny katt med tid og stunder, men venter nå til barna har blitt litt større.

Iom at den er 13 år gammel og plutselig begynner å pisse overalt inne så tyder det på at den ikke har det bra. Og en av fordelene bl.a katter har i motsetning til mennesker er nettopp at de kan få lov til å slippe lidelsene som alderdommen kan medføre.

"................."

Skrevet

Ja, vi har katt. I dag...

Ei gammal, sær frøken på 13 år. Vanlig huskatt, svart og hvit. Skaffet oss henne fordi vi er veldig glad i katter.

I morgen har vi dessverre ikke katt lenger. Hun har begynt å tisse overalt, på bager, sko, klær og rett på gulvteppet. Dette går dessverre ikke lenger, vi lever med en evig eim av kattepiss i huset. Så i morgen skal vi til veterinæren og gi henne en sprøyte. Føler meg som en skikkelig bøddel...

Skal nok få oss en ny katt med tid og stunder, men venter nå til barna har blitt litt større.

For ei for****a drittkjerring du er!! Det er du som burte blitt avlivet og ikke katten! Blir kvalm når jeg leser slikt!

Du er ikke unnt en katt!!!

Og når du gjør noe slikt av den tåplige grunnen så burde du iallefall ikke skaffet ny katt!

• 3 år senere...
Skrevet

ja, jeg har 5 pusekatter.....og en hund....de er som bot for sjela...de virkelig hjelper å ha når jeg er såpass mye syk som jeg er!!! verdens herligeste dyr!!

Gjest skogskatten
Skrevet

Hvor mange?

Har en nå, har hatt to.

Hvorfor har du katt?

Fordi det var kos engang .... syns ikke det idag, han er 15 år nå, gammel og sær ....

Har du katt eller rasekatt?

Ja, vi har Norges eldste rase, skogskatt

Skrevet

ja, jeg har 5 pusekatter.....og en hund....de er som bot for sjela...de virkelig hjelper å ha når jeg er såpass mye syk som jeg er!!! verdens herligeste dyr!!

hehe, svarer du etter 3 og 1/2 år:) Får håpe fu fortsatt er her på dol. Selv har jeg også ei katt:)

Gjest skogskatten
Skrevet

hehe, svarer du etter 3 og 1/2 år:) Får håpe fu fortsatt er her på dol. Selv har jeg også ei katt:)

:) he he det så jeg neimen ikke, hvordan i alle dager dukker så gamle innlegg plutserlig opp igjen .....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...