Gå til innhold

sykmeldt når arb.ledig!??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest oskar2

Du må jo være SYK da. Hvordan vet du nå at du vil bli sååå syk at du må sykemeldes dagen etter at vikariatet går ut? Det var litt for drøyt. Høres ut som svindel og bedrag, synes nå jeg.

haha! stakkars deg da.

OM skrev jeg..

God bedring!

=)

du har jo ikke svar på sp.målet engang!

Gjest ikke undertegnet

Hvis du er syk den 21. april - så har du rett på sykepenger tilsvarende lønnen du hadde, forutsatt at du har vært i jobb i min. 14.dager. Forøvrig synes jeg at molli har et poeng, du kan vel ikke vite om du blir syk den 21. april, dersom du er frisk i dag.?

haha! stakkars deg da.

OM skrev jeg..

God bedring!

=)

du har jo ikke svar på sp.målet engang!

Du spurte "kan jeg da bli sykmeldt 21 april om det skulle skje? "

Jeg svarte at du må være SYK for at det skulle skje.

Det andre spørsmålet ditt hoppet jeg over, for det har jeg ikke greie på.

Gjest oskar2

Hvis du er syk den 21. april - så har du rett på sykepenger tilsvarende lønnen du hadde, forutsatt at du har vært i jobb i min. 14.dager. Forøvrig synes jeg at molli har et poeng, du kan vel ikke vite om du blir syk den 21. april, dersom du er frisk i dag.?

okei. takk for svar!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...