Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest da'capo
Skrevet

Ut fra linken til hjemmesida deres forstår jeg det som at de bare har kurs, og ikke ukentlige treninger?

Jeg skal slå på tråden til dem over helga og høre. Er det ikke veldig trangt på Klubbhuset på Nardo, forresten? Det ser temmelig smått ut når man kjører forbi...

De har ukentlige treninger, helt sikker på det. Vet ikke hvor de trener sportsdans nå, men det vet Edgar viss du ringer ham.:-)). De har ivertfall et ok opplegg tror jeg. Ellers så har du jo Orkanger med treninger 2 ganger pr. uke - men det er jo litt langt da. (men du får sikkert skyss med trenern??)

Skrevet

De har ukentlige treninger, helt sikker på det. Vet ikke hvor de trener sportsdans nå, men det vet Edgar viss du ringer ham.:-)). De har ivertfall et ok opplegg tror jeg. Ellers så har du jo Orkanger med treninger 2 ganger pr. uke - men det er jo litt langt da. (men du får sikkert skyss med trenern??)

Jeg kan kalltids slå på tråden og høre, men Orkanger er for langt unna uansett. Om jeg skal jobbe, passe ungene mine og samtidig dra helt dit, så blir det tidsnød, gitt! :) Har masse slekt på Orkanger, men det hjelper så lite det også.

Kan tenke meg et eller annet i området Ranheim - Vikåsen - Lade - Midtbyen... så jeg slipper å kjøre to ganger gjennom bomringen :)

Gjest da'capo
Skrevet

Jeg kan kalltids slå på tråden og høre, men Orkanger er for langt unna uansett. Om jeg skal jobbe, passe ungene mine og samtidig dra helt dit, så blir det tidsnød, gitt! :) Har masse slekt på Orkanger, men det hjelper så lite det også.

Kan tenke meg et eller annet i området Ranheim - Vikåsen - Lade - Midtbyen... så jeg slipper å kjøre to ganger gjennom bomringen :)

Da abefaler jeg deg å ringe til Edgar, de holder til i ditt område.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...