Gjest da'capo Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 Ut fra linken til hjemmesida deres forstår jeg det som at de bare har kurs, og ikke ukentlige treninger? Jeg skal slå på tråden til dem over helga og høre. Er det ikke veldig trangt på Klubbhuset på Nardo, forresten? Det ser temmelig smått ut når man kjører forbi... De har ukentlige treninger, helt sikker på det. Vet ikke hvor de trener sportsdans nå, men det vet Edgar viss du ringer ham.:-)). De har ivertfall et ok opplegg tror jeg. Ellers så har du jo Orkanger med treninger 2 ganger pr. uke - men det er jo litt langt da. (men du får sikkert skyss med trenern??) 0 Siter
Line Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Skrevet 30. mars 2003 De har ukentlige treninger, helt sikker på det. Vet ikke hvor de trener sportsdans nå, men det vet Edgar viss du ringer ham.:-)). De har ivertfall et ok opplegg tror jeg. Ellers så har du jo Orkanger med treninger 2 ganger pr. uke - men det er jo litt langt da. (men du får sikkert skyss med trenern??) Jeg kan kalltids slå på tråden og høre, men Orkanger er for langt unna uansett. Om jeg skal jobbe, passe ungene mine og samtidig dra helt dit, så blir det tidsnød, gitt! Har masse slekt på Orkanger, men det hjelper så lite det også. Kan tenke meg et eller annet i området Ranheim - Vikåsen - Lade - Midtbyen... så jeg slipper å kjøre to ganger gjennom bomringen 0 Siter
Gjest da'capo Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Jeg kan kalltids slå på tråden og høre, men Orkanger er for langt unna uansett. Om jeg skal jobbe, passe ungene mine og samtidig dra helt dit, så blir det tidsnød, gitt! Har masse slekt på Orkanger, men det hjelper så lite det også. Kan tenke meg et eller annet i området Ranheim - Vikåsen - Lade - Midtbyen... så jeg slipper å kjøre to ganger gjennom bomringen Da abefaler jeg deg å ringe til Edgar, de holder til i ditt område. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.