Gå til innhold

Å fjerne øyehbryn hos frisør

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått fjernet øyebryn hos frisør helt uten å prøve... Det var ikke vondt, tok litt tid og og jeg stusset på hygienen.

Egentlig skulle jeg bare farge dem, men frisørdama glemte meg bort og dermed ble mesteparten av hårene svidd av(!). Etter at overflødig farge var fjernet var huden rundt helt svart av farge som ikke gikk bort. Noen kom med det geniale forslaget at aske var det beste rensemiddel, og dama gikk da inn på pauserommet og hentet et askebeger (!) som hun gnidde i ansiktet mitt.

Delikat...

Mange av hårene kom aldri tilbake...

Moral: Gjør det selv!!

Gjest buskebryn

Jeg fikk deg gjort en gang for mange år siden, og det var vel ok. Det som ikke er ok er at når jeg er hos frisøren og de skal vaske håret mitt, spør de ALLTID om jeg ikke vil nappe brynene mine der.. For jeg napper dem ikke, og de er kanskje litt store. Men. Det er meg, og jeg gidder ikke/har ikke tid til å nappe. Men få det gjort hos frisøren, du. Det gjør ikke vondt, og går fort.

Gjest eller dropp det...

Jeg har fått fjernet øyebryn hos frisør helt uten å prøve... Det var ikke vondt, tok litt tid og og jeg stusset på hygienen.

Egentlig skulle jeg bare farge dem, men frisørdama glemte meg bort og dermed ble mesteparten av hårene svidd av(!). Etter at overflødig farge var fjernet var huden rundt helt svart av farge som ikke gikk bort. Noen kom med det geniale forslaget at aske var det beste rensemiddel, og dama gikk da inn på pauserommet og hentet et askebeger (!) som hun gnidde i ansiktet mitt.

Delikat...

.

Delikat...

Hahahahahaha. Lar du virkelig noen glemme deg?

Forresten, er ikke du naturlig vakker da. OG hvem i heite er så blåst at de går til frisøren og farger øyebryn og napper.

Annonse

Forresten, er ikke du naturlig vakker da. OG hvem i heite er så blåst at de går til frisøren og farger øyebryn og napper.

Slapp av Shandy, du skjønar vel at ikkje alle kan vera så perfekt som deg?

Eller sagt på ein annan måte: Kor dum kan du eigentleg bli?

Ja det er greit, jeg forstår - du forsvarer bare dama di.

Beklager at eg brukte ordet "dum", shandy. Orda eg leita etter var vel eigentleg: "Ondskapsfull" og/eller "Sosialt uintelligent". Det triste er at eg ikkje kan ramme deg, fordi du ikkje har forutsetningar for å skjøna kva du gjer galt.

Beklager at eg brukte ordet "dum", shandy. Orda eg leita etter var vel eigentleg: "Ondskapsfull" og/eller "Sosialt uintelligent". Det triste er at eg ikkje kan ramme deg, fordi du ikkje har forutsetningar for å skjøna kva du gjer galt.

Helt greit, men hva du vil. Det er ikke jeg som blir snurt, eller såret over innspill.

Gjest stadacone

Kan du ikke bare nappe selv? Ikke vanskelig i det hele tatt. Og gratis.

Jeg har problemer med øyebryn som har vokst seg lange og bustete.

Tror det kommer av at jeg gjorde den feilen når jeg var ganske ung å klippe dem ofte.

----

Jeg pleier å nappe noe ut av og til med en nebbtang jeg har liggende, men si ikke at det ikke gjør vondt for det gjør det. Så det er ikke mange jeg orket ta om gangen. Men jeg lurer på om det vokser ut nye, for det kan virke sånn..!?

Annonse

Gjest neomi

Hehe, du er virkelig tragisk. Det finnes andre måter å få bedre selvtillitt enn å hakke ned på andre...

Her, jeg skal hjelpe deg. Etter å ha lest noen av dine (selvhevdende) innlegg, kan jeg konkludere med at du er: strålende vakker, tynn (men ikke for tynn), fordomsfri, fornøyd med alderen din, ikke sjalu på snertne ungdommer. Du er rett og slett perfekt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...