Gå til innhold

åreutvidelse


Gjest mirell

Anbefalte innlegg

Gjest mirell

Til,

For 2 dager siden jeg har merket åreutvidelse på skjønnsorgan. Egentlig, det har jeg merket først på endetarme for ca. 2 måned siden. Iblant bruker jeg en salve Scheriproct, men en lege jeg var hos før, sa til meg at denne salven inholder et eller anenn ingrediens som gjør at salven må ikke tas inn for ofte.

I det 30 dager har jeg ikke merket åreutvidelsen på endetarmen men nå ser det ut at dette blir "spred" over til min skjønsorgan.

Jeg er interesert å vite hva kan være årsak for denne sykdomen og kan dette blir spredt på andre deler av kråpen?

Kan dette forstyre meg i sex eller forstyre blod tilførsel kanskje?

Hvilken eventuele andre medisiner som er mer efektive kan jeg bruke og kan denne sykdomen bli helt kurert eller ikke?

Ellers, er jeg en mann 34 år gammel.

Håper på svar,

Med hilsen,

Mirell H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, lege

Blodårene som er synlige under huden på penis kan variere mye i størrelse uten at det er noe tegn på sykdom.De varierer fra person til person. Blodårer varierer også i størrelse fra tid til tid etter hvor utvidet de er. Jeg tror ikke dette symptomet er noe å bry seg om og jeg tror ikke det vil påvirke seksualfunksjonen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...