Gå til innhold

leppestift på tapet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vaske hele dagen...

Det går å fjerne, men hva slags tapet ? Plastbelagt ? Papir ? Strie ?

Det er gammelt papirtapet.. fra begynnelsen av 70-tallet, så vi må altså tapetsere en gang (det er også litt revet her og der etter leieboere og plakater). Men det må vente (stua kommer først). Men det kan jo også skje igjen at barna leker seg med sminken..

Ulv I Faarikaal

Det er gammelt papirtapet.. fra begynnelsen av 70-tallet, så vi må altså tapetsere en gang (det er også litt revet her og der etter leieboere og plakater). Men det må vente (stua kommer først). Men det kan jo også skje igjen at barna leker seg med sminken..

Du må bruke clorothene eller tri, og det tar fargene.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Takk for svar:) Men hva er tri og dette andre? Hvor får jeg kjøpt det, i malerbutikk?

Ja men da som en flekkfjernerspray, pyjamas-stripete boks som jeg ikke husker navnet på. Brukes også til tørrensing på renserier. Leppestift har et herde/bindemiddelstoff i seg som er ganske robust.. På tøy blander man litt mineralolje i for at ikke det oppløste skal tørke inn igjen straks.

Gjest vaske hele dagen...

Ja men da som en flekkfjernerspray, pyjamas-stripete boks som jeg ikke husker navnet på. Brukes også til tørrensing på renserier. Leppestift har et herde/bindemiddelstoff i seg som er ganske robust.. På tøy blander man litt mineralolje i for at ikke det oppløste skal tørke inn igjen straks.

Takk for svar:) Jeg får prøve.

Åh, var det sånn det hang sammen...Så kjedelig. Så for meg en heftig scene med bakfrasex som kom litt ut av kontroll.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...