Gå til innhold

Spørsmål ang BigBrotherforumet!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får bare skrevet under hendelsene for dagen jeg, og ikke på forumet. Aner ikke hva som er feil, men en eller annen lurte på om forumet kanskje var "fullt". Høres rart ut, spør du meg. Ingen vits i å spørre webmaster heller, for man får ikke svar.

Gjest AbCdEfGhIjK

Jeg har ingen problem med å skrive innlegg der..

Javel, da må jo jeg gjøre noe galt!

Jeg skriver også innleggene, og trykker på "spare", men ingenting skjer! Har registrert meg og logger inn....*snufs*....jeg har jo MASSE jeg vil si!;-)

Hva skjer når du trykker "spare"? Kommer innlegget med en gang?

Annonse

Javel, da må jo jeg gjøre noe galt!

Jeg skriver også innleggene, og trykker på "spare", men ingenting skjer! Har registrert meg og logger inn....*snufs*....jeg har jo MASSE jeg vil si!;-)

Hva skjer når du trykker "spare"? Kommer innlegget med en gang?

Jada, jeg trykker spare, og vips der kommer innlegget mitt!

Både på forum og andre steder.

Og jeg har et gammelt, tregt modem, så det har ikke no med saken å gjøre vaffal..

Jeg er så drit lei Henridritte, at jeg bare måtte få det ut et sted, og der inne er det jo likesinnede!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...