Gå til innhold

ulik størrelse på bryster


mis

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært plaget med at det ene brystet er mye større og har en helt annen form enn det andre brystet. Det ene er lite og fast, mens det andre er middels stort og "slapt". Dette plager meg både psykisk og praktisk; jeg er ofte deprimert og kommer i konflikter med samboeren min. Dessuten er det en hel del klesplagg jeg ikke kan gå med (klær med åpen rygg, bare skuldre eller gensre med symmetriske striper på brystet). Må også hele tiden gå med bh med uttagbare innlegg. Kan heller ikke gå i svømmehallen, noe jeg faktisk kan komme til å måtte gjøre i jobben min. Har ofte tenkt på å gå til legen, men jeg tør ikke. Hvordan skal jeg gå fram? Synes dere leger dette er en bagatell? Har tenkt på silikoninnlegg, er det mulig å få dekt noe ettersom jeg ikke har råd til dette? Føler meg misdannet som kvinne. Er det noen som har samme problemer som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -mis. Det er mange som har de samme problemene som deg, men man legger kanskje ikke så ofte merke til det,fordi de nettopp unngår bruk av feks.bikini,unngår svømmehallen osv.Det er vel ingen rutine på refusjon av evt.operasjoner,men jeg vil anbefale at du rådfører deg med legen din for en sikker vurdering.I mellomtiden kan du evt.forhøre deg på forum for gynekologi,som kanskje kjenner til lignende problemstillinger, og hva som anbefales videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...