Gå til innhold

langvarig migrene - hjelp!


Gjest Hodepina

Anbefalte innlegg

Gjest Hodepina

Jeg har hatt migrene (vondt i hele kroppen, saerlig venstre side, hodepine, stiv nakke, feber-aktig) i en og en halv uke, uten at det ser ut til aa gaa over. Jeg er ellers frisk, 24 aar. Smertestillende hjelper, men naa begynner jeg aa bli lei. Har vaert hos legen, men hun sa at jeg skulle fortsette aa ta smertestillende.

Er det noen der ute som har raad aa komme med? Har noen opplevd langvarig migrene? Blir takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

katie olivia

hei.. jeg har samme proble. legene sier ta smertestillende etc, men d funker bare en lten stund! hvis du r villig: prøv yoga eller meditering til avslappende musikk. ta 20 min hver dag! høres kanskje litt hippie ut, men prøv! det hjelper! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

hei.. jeg har samme proble. legene sier ta smertestillende etc, men d funker bare en lten stund! hvis du r villig: prøv yoga eller meditering til avslappende musikk. ta 20 min hver dag! høres kanskje litt hippie ut, men prøv! det hjelper! :)

Det skal hjelpe med faste rutiner! Stå opp på samme tid, spis frokost.. Ikke stresse for mye. Men har du det veldig travelt en periode kommer gjerne migrenen etter det. Jeg pleier ha migrene rundt helgen jeg har fri. Det varer MINST et døgn. På sitt verste kaster jeg opp og er kvalm/tåler ikke lys/lyd osv. Men prøv å ha faste rutiner. Trene litt om du har tid (det har ikke jeg..), og legge deg i rimelig tid. Også i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Det skal hjelpe med faste rutiner! Stå opp på samme tid, spis frokost.. Ikke stresse for mye. Men har du det veldig travelt en periode kommer gjerne migrenen etter det. Jeg pleier ha migrene rundt helgen jeg har fri. Det varer MINST et døgn. På sitt verste kaster jeg opp og er kvalm/tåler ikke lys/lyd osv. Men prøv å ha faste rutiner. Trene litt om du har tid (det har ikke jeg..), og legge deg i rimelig tid. Også i helgene.

Er du sikker på at det er migrene, kan det like godt være noe med nakken/muskulaturen som forårsaker hodepinen? Er du konstant stiv i nakken og kjenner at du har smerter derfra, jeg ville ha tatt meg en tur til kiropraktor hvis jeg var deg. synes ikek du skal spise smertestillene i ukevis uten at du vet hva årsaken til smertene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...