Gå til innhold

når nettene blir lange....


beib

Anbefalte innlegg

når nettene blir lange og jeg får ikke sove...

tankene surrer rundt,får ikke ro i kroppen,minner,angst...smerte..

det er lenge siden jeg har vært her inne nå..jeg greier ikke sette ord på det jeg føler..jeg finner ikke ord..er satt helt tilbake,jeg som alltid har vært så flink til og forklare hvordan jeg har det..men jeg får prøve...

har en vond klump inni meg som bare vokser og vokser,snart har den spist meg opp,snart ikke mere igjenn av meg,er redd,redd for hva som skjer med meg..jeg greier ikke gråte selv om sorgen er så stor at den kveler meg..

jeg kutter for og flytte smerten,kjenne at jeg lever og jeg skammer meg sånn over det,men greier ikke slutte..

det er mange minner i dette huset,,,vonde minner..10 år med smerte,angst,press,hemmeligheter..om veggene kunne snakke så hadde de skreket..

jeg husker så forbanna godt...og jeg vil ikke huske,vil ha det bort..han er igjen her på en måte selv om han ikke er her i virkeligheten..

skulle ønske virkeligheten var en annen,at fortiden min var annerledes..

jeg vil bli ferdig med dette,gå videre...men nå er jeg gått helt i stå..

jeg vil sove om nettene,jeg orker ikke natten i tillegg til dagen..det blir for mye..

pain,pain.pain.pain

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*klemmer beiben*

Hold ut, jente.. det løsner igjen snart... La våren komme å rense opp litt...

*forsiktig klem*

Ano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...