Gå til innhold

Tingeling!


DIXI

Anbefalte innlegg

Kjære lille, store Tingeling!

Denne helgen har du vært KJEMPEFLINK!! Jeg er så stolt av deg, jeg stråler her jeg sitter! Mange kan lære av det du har gjort og kanskje få mot til å gjøre det samme selv etter hvert. Kan du ikke fortelle de andre her inne litt om det som skjedde??

Du fortjener en medalje eller noe! Kanskje vi kan kalle opp en stjerne etter deg?!!! Tingelingstjernen!

Lang, god klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ritva, Dixi Oslo

Hei på dere alle sammen. Jeg skriver litt til dere alle sammen. Tingeling hilser til alle sammen og deler ut klemmer.

Hun vil ikke være på nett så veldig mye i de nærmeste ukene.

Hun er nå på krisesenteret som hun har vært i de siste par ukene. Hun har valgt å fortelle sin familie hva hun strever med. Dette er en kjempeterskel. Familien ville med en gang la dette "holdes" innenfor familien. Men Tingen har vært kjempeflink og har stått på sitt at hun trenger proff. hjelp utover familien. Familien har nå forstått dette og har snakket med hjelpeapp. rundt tingen. Hun skal nå være på krisesenteret i en uke og deretter skal hun til Veum i Fredrikstad psyk. innleggelse. Der skal hun være til hun skal begynne på ny skole i Vestfold. -Og hun skal fortsatt få proff. hjelp i Vestfold mens hun studerer.

Hun lurer på om det er noen som kan fortelle henne litt om pysk. innleggelse/avdeling - hvordan det er å være der og om man kan få tilgang til internett.

Det går an å få hjelp hvis man selv vil og er villig til å ta i mot hjelp. Jeg vet at det er både tøft og hardt å innrømme at man trenger hjelp. Men som også Tingen føler nå - en enorm lettelse - slippe å rømme unna -slippe å gjemme seg - slippe å lyve, men få ro og støtte til å bearbeide vonde opplevelser. Hun har virkelig tatt ansvar for sitt eget liv!

Kjempeflott og sterk gjort av Tingen! Personlig er jeg kjempestolte av henne og jeg er så glad på hennes vegne. Dette fortjener hun virkelig for hun har jobbet så hardt så lenge. Så til dere så får tilbud om hjelp - ta i mot. Til dere som vil ha hjelp - søk hjelp!

Tingeling sender masse klemmer til alle som har fulgt og hjulpet henne her inne.

-Og Ritva sender dere også en klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle sammen. Jeg skriver litt til dere alle sammen. Tingeling hilser til alle sammen og deler ut klemmer.

Hun vil ikke være på nett så veldig mye i de nærmeste ukene.

Hun er nå på krisesenteret som hun har vært i de siste par ukene. Hun har valgt å fortelle sin familie hva hun strever med. Dette er en kjempeterskel. Familien ville med en gang la dette "holdes" innenfor familien. Men Tingen har vært kjempeflink og har stått på sitt at hun trenger proff. hjelp utover familien. Familien har nå forstått dette og har snakket med hjelpeapp. rundt tingen. Hun skal nå være på krisesenteret i en uke og deretter skal hun til Veum i Fredrikstad psyk. innleggelse. Der skal hun være til hun skal begynne på ny skole i Vestfold. -Og hun skal fortsatt få proff. hjelp i Vestfold mens hun studerer.

Hun lurer på om det er noen som kan fortelle henne litt om pysk. innleggelse/avdeling - hvordan det er å være der og om man kan få tilgang til internett.

Det går an å få hjelp hvis man selv vil og er villig til å ta i mot hjelp. Jeg vet at det er både tøft og hardt å innrømme at man trenger hjelp. Men som også Tingen føler nå - en enorm lettelse - slippe å rømme unna -slippe å gjemme seg - slippe å lyve, men få ro og støtte til å bearbeide vonde opplevelser. Hun har virkelig tatt ansvar for sitt eget liv!

Kjempeflott og sterk gjort av Tingen! Personlig er jeg kjempestolte av henne og jeg er så glad på hennes vegne. Dette fortjener hun virkelig for hun har jobbet så hardt så lenge. Så til dere så får tilbud om hjelp - ta i mot. Til dere som vil ha hjelp - søk hjelp!

Tingeling sender masse klemmer til alle som har fulgt og hjulpet henne her inne.

-Og Ritva sender dere også en klem!

Tingelin:

Jeg tenker masse på deg.

Ønsker deg lykke til og håper du får all den hjelpen du trenger.

Kjempe stolt av deg!

Go'klemmer fra gamle Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...