Gå til innhold

ekstrem sexlys


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei. Mannen min har eksterm sexlyst, jeg klarer ikke dekke hans behov. Han vil gjerne har sex hver dag og gjerne 2 ganger om dagen om vi er alene en helg. Om det går mere enn 2 dager mellom sex blir han fort grinete og jeg gir etter for å slippe sureminer... dette resulterer ofte i ikke veldig bra sex da jeg i utgangspunktet ikke har lyst. Han klager ofte på at vi aldrig har sex og det er dette vi krangler om. Vii har en sønn på 11år og har vøri sammen i 13år.

For 1 1/2 år siden fant jeg ut at han har hatt eii dame på si... dette var et forhold basert kunn på sex. Da jeg oppdaget dette lovet han å ikke gjøre det mere, men nå for et par dager siden oppdager jeg igjen at han har samme dame på si... han selv sier at det er fordi jeg ikke svarer på hans sexsms og at han ikke får tilstrekkelig med sex hjemme. Vi har vanligvis sex 2-4 ganger i uken og sender ofte kinky sms og bilder. Er dette vanelig for menn? at de må ha sex hver dag... jeg begynner å innse at jeg ikke kommer til å klare å tilfredstille hans behov. Har du noen råd til meg/oss?

Hilsen sliten og lite sexlyst dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres i overkant ut, men nå er normalbegrepet stort da. 2-4 ganger i uka er bra det og jeg tror mange ville vært veldig misunnelige på mannen din bare for det! Sex to ganger om dagen blir slitsomt i lengden vil jeg tro ja... En dag i ny og ne kan man gjøre det morgen og kveld, men ikke hver dag - ikke jeg i alle fall. :)

 

Hva dere skal gjøre? Tja... Han får neppe mindre sexlyst av å høre at han er heldig som får såpass mye som han får - og du får ikke mer sexlyst av det heller, så ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Mannen min har eksterm sexlyst, jeg klarer ikke dekke hans behov. Han vil gjerne har sex hver dag og gjerne 2 ganger om dagen om vi er alene en helg. Om det går mere enn 2 dager mellom sex blir han fort grinete og jeg gir etter for å slippe sureminer... dette resulterer ofte i ikke veldig bra sex da jeg i utgangspunktet ikke har lyst. Han klager ofte på at vi aldrig har sex og det er dette vi krangler om. Vii har en sønn på 11år og har vøri sammen i 13år.

For 1 1/2 år siden fant jeg ut at han har hatt eii dame på si... dette var et forhold basert kunn på sex. Da jeg oppdaget dette lovet han å ikke gjøre det mere, men nå for et par dager siden oppdager jeg igjen at han har samme dame på si... han selv sier at det er fordi jeg ikke svarer på hans sexsms og at han ikke får tilstrekkelig med sex hjemme. Vi har vanligvis sex 2-4 ganger i uken og sender ofte kinky sms og bilder. Er dette vanelig for menn? at de må ha sex hver dag... jeg begynner å innse at jeg ikke kommer til å klare å tilfredstille hans behov. Har du noen råd til meg/oss?

Hilsen sliten og lite sexlyst dame.

Dere kan oppsøke en profesjonell som kan hjelpe dere. Kan han ikke onanere da slik at han får utløp? Jeg synes ikke du skal ha sex uten lyst. Det blir ikke anbefalt av fagpersoner. Hva kan han gjøre for at du kan få mer lyst? Det er jo et viktig spørsmål. Kanskje dere blir nødt til å gjøre det slutt på grunn av dette eller holde sammen for barnas skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ikke normalt ut i mine ører. Blir han ikke nok tilfredsstilt ved å bruke hånda utenom de gangene dere har sex? 2-4 ganger i uka er etter min mening luksus og han burde være fornøyd og ikke ha behov for å dekke sitt behov borte (dere sender jo attpåtil dirty sms til hverandre!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Mannen min har eksterm sexlyst, jeg klarer ikke dekke hans behov. Han vil gjerne har sex hver dag og gjerne 2 ganger om dagen om vi er alene en helg. Om det går mere enn 2 dager mellom sex blir han fort grinete og jeg gir etter for å slippe sureminer... dette resulterer ofte i ikke veldig bra sex da jeg i utgangspunktet ikke har lyst. Han klager ofte på at vi aldrig har sex og det er dette vi krangler om. Vii har en sønn på 11år og har vøri sammen i 13år.

For 1 1/2 år siden fant jeg ut at han har hatt eii dame på si... dette var et forhold basert kunn på sex. Da jeg oppdaget dette lovet han å ikke gjøre det mere, men nå for et par dager siden oppdager jeg igjen at han har samme dame på si... han selv sier at det er fordi jeg ikke svarer på hans sexsms og at han ikke får tilstrekkelig med sex hjemme. Vi har vanligvis sex 2-4 ganger i uken og sender ofte kinky sms og bilder. Er dette vanelig for menn? at de må ha sex hver dag... jeg begynner å innse at jeg ikke kommer til å klare å tilfredstille hans behov. Har du noen råd til meg/oss?

Hilsen sliten og lite sexlyst dame.

Høres ut som en lite sympatisk mann.

Anonymous poster hash: 9d3f1...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gro Isachsen, Sexolog

Problemstillingen du stiller er ganske vanlig, at mannen i et forhold har atskillig mer lyst enn kvinnen. Årsaken er ofte å finne i at menn har atskillig mer av tenningshormonet testosteron. I tillegg forsvinner tenningen ofte hos kvinnen om hun føler hun må stille opp på sex uten at hun egentlig har lyst ellers blir det sur stemning i hjemmet. Den dårlige spiralen mange går inn i er at desto flere ganger hun har sex uten tenning, jo mindre blir hennes lyst. Hun ser på sex som et byttemiddel for å få ham til å ha bedre humør og noe hun gir ham, i stedet for å få kontakt med sin egen lyst.

Har kvinner først begynt å ha mye pliktsex, fungerer ofte sexSMSer også som press og kan gi mindre lyst, i stedet for det motsatte.

Det som skiller deres forhold fra andre, er at han dekker sitt behov ved å gå til en annen kvinne. De fleste menn klarer seg i stedet med å onanere når lysten på sex er svært ujevnt fordelt. Det synes jeg du kan kreve av din mann også.

Om dere har en sexolog i nærheten, anbefaler jeg at dere søker hjelp her, slik at du kan finne ut av hva, når og hvordan du tenner og du/dere kommer ut av den dårlige spiralen dere er inne i. Sexologen vil også hjelpe med å justere hans forventninger om at det bare er hvor ofte dere har sex som teller. For kvinner er vanligvis kvaliteten på sex viktigere enn kvantiteten. Kvalitet for henne er vanligvis at hun tenner, kommer i flyt og har like mye nytelse av sexen som det han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...