Gå til innhold

Dolly eller peppes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ifølge en norsk/engelsk gravejournalist kan det være menneskekjøtt i Grandiosa: http://johncons-mirror.blogspot.no/2010/04/jeg-skriver-mer-om-det-kan-vre.html

Kjøttet er da laget av pizza?

 

Fårekjøtt er av får

Oksekjøtt av okse eller ku (her er det mange forvirrende ord ute og går, blant annet ... storfe ... kjøttfe ...)

Svinekjøtt er av gris

Kalkun er kalkun og kylling er kylling.

 

Ergo er vel pizzakjøtt av pizza? Antakelig av de pizzaene som er utgått på dato og kommer i retur til Stranda.

 

For å svare på spørsmålet i tråden: Hjemmelaget er best, men jeg foretrekker Peppes over Dollys

Endret av Mrs D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er bare hypet svindel begge deler, siden de ikke har ferske bunner. Det er bedre å finne en liten innvandrerkneipe.

syns egentlig dolly er ganske godt jeg.. på peppes smaker pizzaene alt det samme etter det jeg har erfart, men de har en god del andre ting da.

Anonymous poster hash: 545fe...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det er jo godt, det er veldig godt. Men jeg syns det er veldig overpriset til å ikke være ferske bunner. Hvis du går på en lokal "innvandrerkneipe" så får du fersk bunn - pizza til lavere pris enn disse hypede svindel-kjedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttet er da laget av pizza?

Det er vel "laget" av dyr, men om det faktisk er kjøtt stiller jeg meg skeptisk til... :P

Men for all del, mange i verden ville nok blitt veldig glade for "kjøttet" på en Grandis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Joda det er jo godt, det er veldig godt. Men jeg syns det er veldig overpriset til å ikke være ferske bunner. Hvis du går på en lokal "innvandrerkneipe" 

 

w0SI51w.jpg

Anonymous poster hash: 2b6a9...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget. Det er stort sett den eneste pizzaen jeg spiser. Syne de aller fleste kjøpepizzaer (både "restaurantpizza" og butikkpizza) smaker bare salt. Det hender jeg kjøper meg en kyllingpizza fra Oetker, den synes jeg er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser helst ikke pizza, men det er en sosial greie, så av og til "må" jeg. I dag hadde jeg kyllingvinger, søtpotetmos med rød chili, og grønne bønner :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttet er da laget av pizza?

 

Fårekjøtt er av får

Oksekjøtt av okse eller ku (her er det mange forvirrende ord ute og går, blant annet ... storfe ... kjøttfe ...)

Svinekjøtt er av gris

Kalkun er kalkun og kylling er kylling.

 

Ergo er vel pizzakjøtt av pizza? 

 

Jeg tør ikke tenke på hva det er i familiedeigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget er selvsagt best, men nå var det jo ikke det det ble spurt om.

Blunt take-away pizzaer foretrekker jeg Flamenco fremfor både Peppes og Dolly, men må jeg velge mellom disse tror jeg det blir Peppes. Men skjønner ikke hvorfor begge skal være så feite, det er grenser for hvor mye olje det er nødvendig/godt å ha på/i pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...